כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בז לקודשי ישראל: נתניהו מזמין לחגיגת "מימונה" תוך חילול חג חמור

ראש הממשלה נתניהו הזמין לחגיגת מימונה כשעה אחרי צאת החג בעיר נתניה, אך דרש מהעיתונאים להתייצב במקום רבע שעה בלבד לאחר צאת החג - ובכך למעשה לחלל את חג שביעי של פסח • ומה יעשו העיתונאים שומרי המסורת?

ראש הממשלה נתניהו, פלאש90
ראש הממשלה נתניהו, פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו יחגוג את חגיגות המימונה תוך גרימת חילול החג באופן בוטה - על פי הודעה רשמית שפורסמה היום (ראשון) על ידי לשכת ראש הממשלה, נתניהו יחגוג את המימונה בעיר נתניה בבית משפחת לוי ברחוב הטייסים 10 בשעה 20:45, כשעה לאחר צאת החג.

אולם העיתונאים המעוניינים לסקר את האירוע נדרשים על ידי לשכת ראש הממשלה להגיע למקום כרבע שעה לאחר צאת החג, בשעה 20:00, מה שיגרום להם באופן ודאי לחלל את החג.

חוסר הרגישות של ראש הממשלה לשבת חוזרת על עצמה פעם אחר פעם. כזכור, רק לפני מספר שבועות נתניהו קיבץ בביתו אסיפה "דחופה" של שרים ומקורבים בעיצומה של השבת, זאת למרות שהנושא הנדון היה תאגיד השידור הציבורי.

אז לשכת נתניהו טענה כי הוא בעצמו לא חילל את השבת אלא השרים הם אלו שהגיעו אליו והם אלו שחיללו את השבת. גם במקרה הנוכחי נתניהו יגיע למקום כשעה לאחר צאת השבת אולם העיתונאים ייאלצו להגיע קודם לכן, כאמור, תוך חילול החג. 

ומה יעשו העיתונאים הדתיים והחרדים המעוניינים לסקר את אירוע המימונה בהשתתפות ראש הממשלה? הם ייאלצו לצפות בשידור הווידיאו החי בפייסבוק או בתיעוד שיפורסם לאחר מכן על ידי לשכת העיתונות הממשלתית. כדי להשתתף בחגיגת המימונה עם ראש הממשלה, צריך כנראה להיות חילוני שא מקפיד על קדושת מועדי ישראל.
נתניהו חילול חג מימונה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד