כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ראש ממשלה צבוע: שיער נתניהו נצבע שוב - באפור

כמה מוכן ראש הממשלה ללכת רחוק, כדי שיעסקו בנושאים אחרים הקשורים אליו ולא בחקירות שבעיצומן - השיער נצבע שוב

נתניהו במימונה, הערב
נתניהו במימונה, הערב

סערה בשערה: לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח אתמול כי צבע שערו יחזור "בתוך מספר שבועות" לצבע האפור המוכר - זאת לאחר שלאחרונה הוא הפתיע עם שיער בגוון חום - כתום וגרר 'סערה' ושיח תקשורתי רב - הערב, נתניהו הופיע עם הגוון האפור.

באירוע חגיגת המימונה שנערך בעיר חדרה בהשתתפות ראש הממשלה ורעייתו שרה - נתניהו נראה עם שער בגוון אפור שאיתו הוא נראה בדרך כלל. "מישהו שאל אותי איך זה חזר מהר כל כך. אמרתי לו שלפעמים יש ניסים - אבל מבטיח שאמשיך להיות צבעוני", הגיב נתניהו לדרמה.

כזכור, בשבוע שעבר בעת סיור בחיק הטבע בגליל התייחס נתניהו לגוון השער של ראשו ואמר: "תראו יפה פה בטבע בגליל, הכול נהדר, הכול פורח ויפה. הכול ירוק, קצת חום, ואני לא מדבר על צבע השיער שלי, כן? אגב, אומרים שחום זה האפור החדש, אבל אני מבטיח, חכו כמה שבועות והאפור הישן יצמח", אמר נתניהו.

קודם לכן, בישיבת הממשלה האחרונה הופיע נתניהו עם שער בגוון שחור זאת לאחר שבמרוצת השנים הוא צבר גוונים רבים: שחור, אפור, חום, כתום, לבן, בלונדיני ואפילו סגול.

יש שטוענים כי תדירות חלופת הספרים ומעצבי השער במעון ראש הממשלה היא האשמה שבגוונים הרבים על ראשו של נתניהו, אולם ברור שראש הממשלה נהנה לחלוטין שהתקשורת עוסקת בנושא הרם הזה ולא בחקירות המשטרה סביבו.

נתניהו באחד מסבבי הצביעה האחרונים. צילום: פלאש 90צילום: נתניהו באחד מסבבי הצביעה האחרונים. צילום: פלאש 90
נתניהו באחד מסבבי הצביעה האחרונים. צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה התארחו באירוע המימונה של אהרון ואילנה לוי, בחדרה, שם נשא דברים:

"החג היפה הזה, הצבעוני הזה, התחיל כחג של עדה אחת, והפך לחג של כל העדות והוא מסמל את אהבת ישראל. יש בו הרבה אהבה, הכנסת אורחים, אחווה, חום ושמחה. הרבה שמחה.

ויש ברוך השם במה לשמוח. אני אומר לכם את זה מדעית משום שיש בערך 200 מדינות בעולם ואזרחי ישראל מדרגים את עצמם כל הזמן במקום גבוה מאוד (במדד האושר), לאחרונה במקום ה – 11. זאת אומרת שיש עוד 10 מקומות שאנחנו צריכים לטפס. יש הרבה על מה לשמוח. אתם רק צריכים להסתכל מסביב ואתם רואים את הפלא הזה של מדינת ישראל. אתם רואים את האי הזה של הקדמה, של היציבות, של הביטחון ושל הערבות ההדדית.

אני חושב שאתם צריכים לדעת שמנהיגי העולם שמים לכך לב. הייתי לאחרונה בסין עם רעייתי שרה, ונשיא סין, שי ג'ינפינג אומר לי: "אתה יודע, אנחנו עוד מעט נגיע ל – 1.4 מיליארד". ואני אומר לו: "אנחנו עברנו עכשיו 8 מיליון". הוא אומר לי "אבל אתם מעצמה עולמית. אתם מעצמה של טכנולוגיה וחדשנות". בינינו, הוא צודק. לא רק חדשנות, לא רק של אידאולוגיה,  אלא גם של סקרנות ועשייה ויזמות. זה טבוע באופי שלנו. אבל שאלו מנהיגי מדינות אפריקניות שנפגשנו איתם באו"ם לאחרונה, אחד מהם שאל אותי "תגיד לי, מה הסוד שלכם? איך אתם מדינה קטנה כזו, עם קטן כזה, איך אתם כל כך חזקים?" ואמרתי לו שהעץ שלנו הוא עץ מיוחד. הוא שולח ענפים מעלה מעלה לשמיים בשאיפת אין קץ כל הזמן להשתפר אבל יש לו שורשים עמוקים מאוד, בארץ שלנו ובמורשת שלנו. והמורשת היהודית שלנו יש בה שילוב מכל העדות, אבל יש בה שילוב של אמונה וגם שילוב של סקרנות. אני חושב שהשילוב הזה הוא רב עוצמת והוא נותן לנו לא רק את הכלכלה החזקה ואת החברה החזקה ואת הצבא החזק, הוא נותן לנו גם מעמד בינלאומי שהולך וגדל, במיוחד כשמסתכלים על מה שיש בסוריה.

אני לא חדל אף פעם, וחג הפסח הוא במוצאו של חג האמונה – להתפעל מהנס הזה של תקומת ישראל, מעם שלכאורה נכחד, קיבץ את גלויותיו, הגיע לכאן, הקים כאן מדינה לתפארת עם חיילים וחיילות ושוטרים ושוטרות ונשות ואנשי הביטחון שהם מקיימים אותנו, מביאים אותנו לעתיד מזהיר שלפנינו.

אני רוצה להצדיע קודם כל לצבא ההגנה לישראל ולכל כוחות הביטחון ואני רוצה לברך את כולכם בחג שמח, צבעוני, יפה... משהו שאל אותי לפני שנכנסנו... "איך זה חזר כל כך מהר?" - אמרתי "לפעמים יש נסים" -  אבל אני מבטיח לכם שאני אמשיך להיות צבעוני. תרבחו ותסעדו. חג שמח לכולכם".
צבע שיער נתניהו צביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד