ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

בד"צ 'העדה' מתערבים: "פעלו למען 'ביקור חולים'"

"הן נודע למשגב יקר ערכו של בי"ח ביקור חולים, שיסודתו בצדיקי ירושלים של מעלה" • "נחרדנו לשמוע שבית החולים בסכנת סגירה" • בפנים - המכתב המלא

גאב"ד בד"צ 'העדה', הגרי"ט וייס
גאב"ד בד"צ 'העדה', הגרי"ט וייס

רופאים, פוליטיקאים ועסקנים מנסים למנוע את סגירת בית החולים 'ביקור חולים', העומד לשירותו של הציבור בכלל והציבור החרדי הירושלמי, המתגורר במרכז העיר בפרט.

כעת נכנסים לתמונה גם רבנים ודיינים. במכתב מיוחד, מביעים חברי בד"צ 'העדה החרדית' זעזוע מעצם המחשבה לסגור את שערי בית החולים. המכתב נשלח, בין היתר, לחברי-הכנסת.

בתחילת המכתב, משבחים ראשי 'העדה' את בית החולים - וכותבים: "הן נודע למשגב יקר ערכו של בי"ח ביקור חולים במרכז העיר ירושלים תובב"א, שיסודתו מגדולי וצדיקי ירושלים של מעלה זצוק"ל אשר רבים נהנו ממנו בעת הצורך לרפואה ועזרה, כי מחמת קרבתו למרכז העיר טובתו מרובה מאד".

"והנה, נחרדנו מפי עסקנים הי"ו לשמוע כי ביה"ח עומד בפני סכנת סגירה מחוסר תקציב, דבר שיגרום לחסרון במענה רפואי במרכז העיר, לתושבי ירושלים.

"ע"כ הביד"צ פונים אל כל מי שביכולתו, לעשות כל אשר בידם שלא ייסגר ביה"ח ולפעול להמשך קיומו של ביה"ח לרווחת תושבי העיר בעת שמחה ולהיפך ח"ו בעת צרה ומצוקה".

גורמים בציבור החרדי החליטו אף הם להציע פשרות כדי להציל את קריסת בית החולים. "אסור לנו לשכוח שציבור חרדי גדול נהנה משירותי בית החולים", אומר עסקן חרדי בשיחה ל'בחדרי חרדים'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד