כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נחמן מביתר טבע ונמצא בכנרת: "חייכן. תמיד עזר לכולם"

בין הגופות שזוהו הלילה כשחולצו מהכנרת - נמצאת גופתו של נחמן איטח, צעיר שמשפחתו החרדית מתגוררת בביתר עילית - הלוויתו תתקיים מחר. מכריו מספרים ל'בחדרי' על נחמן ז"ל

נחמן איטח ז"ל על רקע החיפושים
נחמן איטח ז"ל על רקע החיפושים

לפני מספר שעות זוהה נחמן איטח בן ה-21 מביתר עילית, כאחד הנעדרים שטבעו בכנרת בתחילת החג. זאת, ביום השישי לחיפושים אחריו מאז טבע בסערת הרוחות המזרחיות במקביל לשני הטובעים האחרים, לירון כראדי בן 17 ז"ל מנתניה ואיתמר אוחנה בן 19 מקרית שמונה, שעדיין לא אותר, כשנפשו בחוף לבנון בכנרת.

"חיוך היה נסוך על פניו 24/7" מספר ל'בחדרי' ידידו ינון בר נחמן. "אם חבר היה צריך עזרה פיזית להעביר דירה וכדומה, תמיד ידעו לבקש מנחמן ז"ל, הוא היה הכתובת - תמיד היה בשביל כולם".

"נחמן היקר היה בעל לב זהב, אהב כל יהודי ולא פעם שמעתי ממנו 'אין על עם ישראל', ילד טהור" מוסיף ידידו ינון. "הוא הלך לנפוש בכנרת, כמו עשרות אלפי נופשים בגילו ולצערי מצא את מותו בחופש".

ינון מספר עוד ל'בחדרי' כי מידי שבת היה מטייל יחד עם נחמן ברחוב הראשי של ביתר עילית, "הייתי פוגש אותו הוא היה לוחץ לי יד ולפעמים נותן לי חיבוק קטן ואומר לי שבת שלום בחיוך שאין לתאר".

נחמן ז"ל, מגיע ממשפחה ברסלבית מוכרת לטובה, "משפחה שכל ביתר מכירה אותם כבעלי חסד, ולא פלא שגם נחמן ז"ל היה בעל חסד גדול. נחמן יזכר בלב כל הנערים והמכרים שלו כפרח קמל שנפתח והלך".

הלוויתו של נחמן איטח ז"ל תתקיים היום (ג') בשעה 12:00 בבית העלמין הר המנוחות.

נחמן איטח לירון כראדי איתמר אוחנה טביעה בכנרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד