ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מנחם כרמל מגיב: "מנסים להלך עלינו אימים"

איש העסקים ובעלי רשת "ברכל" הגיב לסדרת המעצרים הלילה, במהלכם אף נפצע על ידי שוטר יס"מ בעת המחאה; "הפלס יצא מחר כרגיל"

מנחם כרמל
מנחם כרמל צילום: בחדרי חרדים

איש העסקים הרב מנחם כרמל, מראשי "הפלג הירושלמי" מנכ"ל ובעלים של רשת "בר-כל", התייחס הבוקר (שלישי) בראיון לנועם זיגמן ברדיו 'קול ברמה לגל המעצרים הנרחב שביצעה הלילה משטרת ישראל כנגד ראשי הפלג הירושלמי ועורכי "הפלס", במהלכם אף נפצע בעצמו.

"בשעה 4:00 לפנות בוקר אני שומע המולה ברחוב, ואני רואה שוטרים בבניין שלי שפונים לביתה של אישה בודדת המתגוררת בבניין. ביקשתי הסבר מהשוטרים כשלפתע מגיע מפקד יס״מ וחובט בי: נפצעתי באף, בגב ובראש ואני מתכוון להתלונן עליו במח״ש" אמר כרמל.

"המשטרה, ראשי המשק או מישהו במשרד הביטחון החליט שצריך להלך אימים על הפלג. אנחנו לא פלג, אנחנו רוב הציבור. אילו היו בחירות כעת היינו מנצחים את המפלגות שבעבר היו אחיות שלנו" אמר כרמל והוסיף כי "עיתון 'הפלס' יצא מחר בבוקר כרגיל ולעולם ועד כי את קול האמת אי אפשר להשתיק".



דובר המשטרה למגזר החרדי שבתאי גרברצ'יק הגיב למעצרים ואמר כי: "היועמ״ש מלווה את חקירת המשטרה משום שמדובר במעצר של עיתונאים. מטבעה של חקירה שהופכת לגלויה יעלו שמות של חשודים נוספים ויתכנו עוד מעצרים".

מהפלג הירושלמי נמסר הבוקר כי הם רואים זאת כמלחמת עולם. לדבריהם, "זהו ניסיון השתקה דיקטטורי בסגנון שמזכיר משטרים אפלים. מעצרים של עורכים וכותבים בעיתון אינו דבר שיכול לעבור לסדר היום הציבורי, זו אינה דמוקרטיה כי אם דיקטטורה רודנית. משטרת ישראל ושולחיה לא מעזים לעצור עורכי עיתון כאלה ואחרים - קיצוניים ככל שתהיה דעתם". בפלג הירושלמי מוסיפים כי "מי שלא יעצור את טירוף ההשתקה הזו כעת, ירגיש זאת גם על בשרו במוקדם או במאוחר. משטרת ישראל מוליכה שולל את הציבור בתואנות שווא כביכול מגמת המעצרים היא פלילית, זאת לאחר שגל המעצרים הקודם לא העלה דבר, אין זה כי אם ניסיון נואל להשתיק בגסות את מובילי המאבק בגיוס חרדים לצה"ל".


כרמל פצוע הלילה
מנחם כרמל הפלג הירושלמי גל המעצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 106 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד