כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

תדהמה: פעיל "הבית היהודי" סטר לילד חרדי מול עיניו של השר בנט

בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" מחגיגות המימונה בקריית שמואל אמש נראה פעיל "הבית היהודי" צביקה שכטר כשהוא סוטר לילד חרדי שהגיע יחד עם תלמידי בית הספר "נתיבות משה" למחות מול השר • כל הפרטים על המקרה החמור

נפתלי בנט, פלאש90
נפתלי בנט, פלאש90

אלימות מופרעת מול שר החינוך - סערת בית הספר 'נתיבות משה' בחיפה לא נרגעת: הורי תלמידי בית הספר זועמים לאחר שבאירוע שהתקיים אתמול (שלישי) לרגל חגיגות המימונה בקרית שמואל בהשתתפות שר החינוך נפתלי בנט וחבר מועצת עיריית חיפה שי בלומנטל – סטר פעיל 'הבית היהודי' בפניו של אחד התלמידים, מול עיניו הרואות של שר החינוך. "בחדרי חרדים" עם התיעוד המלא.



הסאגה החלה לאחר שתלמידי 'נתיבות משה' הגיעו לאירוע כשהם מצוידים בשלטי מחאה נגד שר החינוך: "בנט, הבטחת – תקיים". לטענתם, בנט הבטיח להם הסדר למבנה עבור בית ספרם – מה שלא אירע עד עצם היום הזה.

בתגובה למחאה, פעיל 'הבית היהודי' צביקה שכטר המתגורר במקום, התפרץ לעבר אחד התלמידים - תלמיד כיתה ח' - והכה אותו בפניו. רק לאחר התערבות אחד המאבטחים שהיה במקום המכה נהדף לאחור.

ההורים לא וויתרו והתפרצו לעבר שר החינוך, "היכן ההבטחות שלך? אנחנו רוצים מבנה לתלמידים שלנו". בנט השיב כי הוא הציע חלופות רבות, אך ההורים טענו כי "מעולם לא שמענו עליהן. בנט לא מעוניין בפתרון, הוא חושש מהתחרדות הקריה".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי הבוקר הגישו הורי התלמיד שהוכה תלונה במשטרה. לטענתם, זו לא הפעם הראשונה שהמכה האלים משתמש באלימות. לדבריהם, גם בהפגנה הקודמת נרשמה עימו תקרית.

אבי התלמיד, ראובן בן סימון אמר הבוקר ל"בחדרי חרדים", "אני עדיין מזועזע. לא הייתי במעמד עצמו. כשראיתי את הסרטון לאחר מכן - פשוט הזדעזעתי, לראות אדם שאמור להיות בן אדם בוגר – בא ומכה בצורה כל כך אכזרית ילד חסר אונים שלא יכול אפילו להגן על עצמו ועוד לעיני שר החינוך, שבתיעוד רואים איך שהוא אומר 'תירגעו', הוא שותק, כאילו הכל בסדר".

האב הזועם מוסיף: "אני מתפלא גם על השוטרים שלא הרחיקו את התוקף מהזירה, הוא נשאר שם במקום, לא הוציאו אותו משם. הילד שלי היה בשוק ובהלם, הוא הגיע הביתה עם עיניים דומעות – אפילו שעבר זמן, כשעה וחצי אחרי, הוא סיפר לי על התקיפה בעיניים דומעות – הוא היה פשוט מזועזע. הוא אמר לי "אני עד עכשיו לא מאמין שזה קרה", אני מקווה שהמשטרה תמצה עם התוקף את הדין".

בו סימון מוסיף ל"בחדרי חרדים": "התוקף הוא בן אדם שמסוכן לציבור, הרי הילד לא עשה לו דבר, הם בסך הכל עמדו שם עם שלטים ושתקו בכדי לא להפריע, לא צעקו או צרחו, והתוקף התמלא בעצבים ושחרר את זעמו על ילד, אני חושב שהוא מסוכן לציבור".

ממשרדו של שר החינוך בנט לא התקבלה תגובה. פנינו למכה, צביקה שכטר, לקבלת תגובתו והוא בחר שלא להגיב לתיעוד החמור. לכישתקבלו התגובות - נפרסמן.



בנט נתיבות משה הכאת ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד