כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

תמונת הזוג החסידי שכבשה את הרשת

בחור אפרו אמריקני העלה לרשת תמונה בה נראים זוג חסידים מפנים מקום לאם מוסלמית - לאחר שהוא בעצמו פינה להם את מקומו: "זו אמריקה עבורי, אנשים שנותנים לאנשים להיות אנשים" • יותר מחמשים אלף שיתופים ביממה • צפו בתמונה

pixabay
pixabay

חווייתו האישית של ג'קי סאמרס, אפרו אמריקני מברוקלין, הצליחה להרעיש את הרשת החברתית ואף לתפוס כותרות ברחבי ארצות הברית. הרגע שסאמרס תיעד היה בקו F בסאבווי בניו יורק. הוא ויתר על מקומו לזוג חסידי שביקש לשבת יחדיו, אלא שאז גילה שלפני שהתיישבו בעצמם, דאגו לאם מוסלמית שהיתה שם עם תינוקה, שיהיה לה מקום לשבת.

את התמונה שצילם העלה לרשתות החברתיות, טוויטר ופייסבוק, כשהוא מעיד על עצמו כאדם המאמין באחת הדתות של המזרח הרחוק, " דוויסט (אני) מוותר על מקומו כדי שזוג חסידים יוכלו לשבת יחד. הם מתרוצצים כדי שאם מוסלמית תוכל להאכיל את תינוקה. זאת אמריקה עבורי: אנשים שנותנים לאנשים להיות אנשים".

תוך יומיים הגיעו הפוסטים שלו למספר שיתופים מדהים. 54 אלף בפייסבוק, יותר מ- 15 אלף לייקים בטוויטר וכמעט חמשת אלפים ציוצים מחדש.

בשיחה עם 'לובי נשי - בחרדי חרדים' אומר ג'קי סאמרס: "בכנות, אני נדהם. נראה לי הגיוני שאנשים שואפים לחיות בדו קיום. זה לא שהם פותרים את כל הבעיות והופכים להיות חברים. אבל באקלים הפוליטי הסבוך שדנים בנושאים כל כך רגישים כמו דת וכזע, הנכונות לתת לאחרים פשוט להיות נוכחים, להכיל אותם בסביבה, הופכת למטרה שראוי להתכנס סביבה".

התמונה שכבשה את הרשת - צילום מסך









ויראלי ג'קי סאמרס זוג חסידים מוסלמית קידוש ה'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד