י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איך עושים קידום אורגני בגוגל?

למה לכם להיות מוטרדים מהשאלה הכי הכרחית בחייכם כבעלי אתרים? לפניכם כל המידע הנחוץ על קידום אורגני בגוגל

איך עושים קידום אורגני בגוגל?
לא לגעת

השאלה איך עושים קידום אורגני בגוגל מטרידה כמעט כל בעל אתר, אשר איננו מקצוען בתחום קידום אתרים. אנחנו רואים אתרים המטפסים אט אט במעלה תוצאות החיפוש של גוגל ותוהים - האם זה אכן קל כמו שזה נראה? אל תטעו! בתהליך הקידום האורגני, כאשר הוא נעשה בצורה נכונה ויסודית, מושקעים באתר הרבה מחשבה ותכנון, ידע וזמן. במידה ואתם בוחרים לעשות זאת במו מחשבכם וללא פניה לעזרתם של אנשי מקצוע, גם מעט יכולת ניבוי העתיד לא תזיק לכם.

אז איך עושים קידום אורגני לאתרכם?
קידום אתרים הוא תחום ידע שלם, אשר אנשים לומדים אותו במשך חודשים ושנים ומתמקצעים בו. הנה מספר עקרונות פעולה יעילים:

קידום אורגני יעיל מבוסס על מחקר מילות מפתח מקיף. גם את שאר תהליך הקידום תחליטו לעשות בעצמכם, את מחקר מילות המפתח העבירו לאדם או חברה המתמחים בכך. הדבר חשוב מכדי לשחק כאן בניסוי וטעייה.

• צרו אתר היררכי ומסודר, אשר קל להבנה עבור הגולש האנושי וגם ל"הבנת" מנוע החיפוש: קטגוריות, תתי קטגוריות, תכנים.

• מלאו את האתר בתכנים איכותיים, מקוריים ומועילים לגולשים. תוכלו למקם אותם תחת קטגוריית בלוג, מאמרים, טיפים, משולחנו של העורך, מהפומפה של השרברב, או כל שם אחר שתרצו לקרוא לקטגוריה, ובלבד שגולשים יידעו כי התוכן מרוכז במקום אחד.

• חלקו את הטקסט לפסקאות קצרות למדי. הדבר יקל על הגולשים האנושיים (וגם על מנוע החיפוש) לקרוא את התכנים.

• בתוך התכנים היעילים שיתלו במינון מעודן את מילות המפתח. המינון ומיקומן של מילות המפתח מהסך הכולל של הטקסט משתנה מעת לעת ואף תלוי באסכולת ה-SEO בה אתם נוקטים. על כל פנים, אל תמלאו את התוכן במילות המפתח, אלא צרו אותו סביבן.

• השתמשו בקישורים יוצאים למאמרים וקטגוריות אחרים באתרכם וגם לאתרים אחרים היכולים להיות רלוונטיים לגולש הקורא. הקפידו על פתיחת הקישור בחלון נפרד, על עוגני טקסט שיש להם משמעות רלוונטית לקישור ועל מינון של לא יותר מארבעה קישורים לתוכן בעמוד אחד.

• בעת הזנת התכנים הקפידו על שימוש נכון בתגיות המטא.

• דאגו למנוע הופעת תכנים משוכפלים לאתר, משום שזה עלול לגרום לכך שמנוע החיפוש לא יאנדקס את אתרכם כפי שצריך.

• כל עוד אינכם מעלים את האתר שלכם לאוויר בצורתו הסופית, דאגו לוודא כי גוגל לא תאנדקס אותו. לאחר סיום, תוכלו להגיש אותו לסריקה ב-Webmaster Tools.

• בדקו את זמני עליית האתר ושפרו אותם על ידי שימוש בתמונות קלות יותר.

• הטמיעו קודי גוגל אנליטיקס באתר. הדבר יסייע לכם לנטר תעבורת גולשים ולקבל נתונים שיסייעו לכם בשיפור האתר.

לסיכום:
קידום אורגני הוא "תיק" לא קטן, כאשר אינכם עוסקים בתחום ואין לכם ידע מקצועי מספק. ישנם מדריכים רבים ברחבי הרשת אשר מראים בצורה מפורטת ובלוויית סרטון (או תמונות) כיצד צריך להיעשות כל אחד מהשלבים באופטימיזציית האתר למנוע החיפוש של גוגל. יתכן שאחרי שתצפו במספר מדריכים כאלה תחליטו להעמיק בנושא יותר ולהירשם לאחד מהקורסים לקידום אתרים אותם מפעילים מוסדות החינוך, או, לחילופין, תחליטו שזה גדול עליכם יותר מידי ותפנו לשירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית, המתמחה בסוגי הקידום השונים בגוגל.
קידום אורגני קידום בגוגל קידום אתר בגוגל קידום אורגני בגוגל כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד