ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מברשת שיניים נתקעה בלוע של קשיש בן 85

קשיש בן 85 הובא לחדר המיון במרכז הרפואי לגליל בנהריה וסיפר לצוות המטפל כי בלע מברשת שיניים, בעת שעסק בניקיון שאריות מזון שנותרו בין שיניו • מברשת השיניים הוצאו באמצעות ניתוח ולאחר שנותר להשגחה, שוחרר הקשיש לביתו

מברשת שיניים נתקעה בלוע של קשיש בן 85

קשיש בן 85 הובא לחדר המיון במרכז הרפואי לגליל בנהריה וסיפר לצוות המטפל כי בלע מברשת שיניים, בעת שעסק בניקיון שאריות מזון שנותרו בין שיניו.

ד"ר רונית בר חיים, ממחלקה כירורגיה ב' שטיפלה בו בחדר המיון, הורתה על ביצוע בדיקת סי. טי. דחופה, בה ניתן היה להבחין בגוף זר שהתברר כמברשת השיניים, כשהיא תקועה בתוך לועו של הקשיש ולא ניתן היה להבחין בה עד לביצוע פעולות דימות.

תוך זמן קצר הועבר הקשיש לחדר ניתוח שם המתינו לו ד"ר אוהד רונן וד"ר אילי ליוס ממחלקת א.א.ג. ניתוחי ראש וצוואר במרכז הרפואי לגליל, שביצעו פעולה ניתוחית מהירה במהלכה נשלפה מברשת השיניים ללא שגרמה לנזקים או לסיבוכים במצבו הרפואי של הקשיש, שנותר להשגחה במחלקה ולאחריה שוחרר לביתו.

"אנו מטפלים במאות מקרים במהלך כל השנה הקשורים בהוצאת גופים זרים החודרים לאף, לאוזן ולגרון" אמר ד"ר אוהד רונן. "מדובר הן בתינוקות וילדים והן במבוגרים. המקרה הזה של בליעת מברשת שיניים, היה חריג ואני שמח שמענה מהיר איפשר לבצע את הפעולה הניתוחית בצורה מהירה ללא סיבוכים והקשיש חזר עד מהרה לאורח חייו השיגרתי בצורה מיטבית, ללא צורך בהחלמה ממושכת או באשפוז ארוך".
מברשת שינים קשיש חדר מיון בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד