י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ומה מזכיר לנו חורף? הידיים

בחורף, הידיים שלנו רגישות יותר ונוטות להיסדק • רגע לפני שזה קורה - כמה טיפים • רצוי להימנע משימוש במים רותחים, וכדאי להקפיד על נוזל כלים עדין

ומה מזכיר לנו חורף? הידיים



כפות הידיים שלנו חשופות ביותר בכל עונות השנה לפגעי מזג האוויר: יובש, חוסר לחות, קמטוטים, חספוסים, קילופים – אלה הם הסימנים שכפות הידיים שלנו שולחות אלינו, במיוחד בחורף, הן צריכות יותר תשומת לב ופינוק.

טיפים לשמירה על כפות הידיים בכל עונות השנה ובמיוחד בחורף:

• בחרו נוזל כלים מתאים: פעולת הדחת הכלים היא פעולת הניקיון השכיחה ביותר בשגרת היום יום שלנו. רבים מאיתנו עושים זאת ללא כפפות, פשוט מכיוון שהן לא נוחות לנו (והרבה כלים אובדים ומחליקים בדרך...). מסקר שנערך בישראל על ידי נוזל הכלים פיירי, נמצא כי 50% מהנשים דיווחו כי הן זקוקות לקרם ידיים לאחר הדחת כלים.

במעבדות המחקר והפיתוח הבינלאומיות של נוזל הכלים פיירי חקרו את הנושא במשך שנים ופיתחו את סדרת המוצרים- פיירי מנקה ומטפח- נוסחה עדינה, יעילה ומטפחת אשר מנקה ומסירה שומנים מצוין ובו זמנית שומרת על ידיים חלקות ונעימות.

• בחירת נוזל כלים עדין, אשר עבר בהצלחה מבדקים דרמטולוגיים ונמצא כמתאים לשימוש על עור הידיים היא הצעד הראשון לשמירה על כפות ידיים חלקות ומטופחות לשנים ארוכות.

• נסו לקצר את משך הזמן בו הידיים חשופות למים קשים. אם נתקלתם במשימת ניקיון מאתגרת כמו ניקוי שאריות מזון ושומן שנדבק, קחו לידיים את פיירי מנקה ומטפח שיקצר עבורכם את העבודה ויבצע אותה ביעילות ובמהירות.

• משחו קרם הגנה SPF 45-30 על גב כף היד בכל פעם שאתם יוצאים מהבית, למניעת חשיפה מוגזמת לשמש ותופעות של הזדקנות עור הידיים. באקלים הישראלי שטוף השמש יש לעשות זאת כל השנה.

• בחנו את יעילות קרם הידיים שלכם, הוא צריך להיספג במהירות ולהותיר מגע של משי ולא תחושה דביקה על העור.

• רצוי להימנע משימוש במים חמים מאוד, מאחר והם גורמים להתרחבות כלי הדם ולרפיון העור, בעוד מים קרים מועילים בכווץ כלי הדם, ממריצים את זרימת הדם ואף מחזקים את העור והסיבים האלסטיים שבכפות הידיים.

גליה תורן-חן מגישה טיפים לשמירה על כפות הידיים ומציעה את סדרת 'פיירי מנקה ומטפח', השומרת על ידיים רכות ונעימות לאחר שטיפת הכלים, לצד הסרת שומנים מצויינת.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד