א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

נמשכים החיפושים אחר תלמיד הישיבה שנעלם

בחורי ישיבה מירושלים שטיילו בנחל אוג בצפון ים המלח, התייבשו • נכון לשעה זו לא הצליחו ליצור קשר עם אחד התלמידים והוא מוגדר כנעדר. אנשי יחידת החילוץ 'מגילות', עורכים בשעות אלו חיפושים אחרי הצעיר הנעדר • העתירו בתפילה לשלומו של הבחור ישראל בן מרים איטא מלכה

החיפושים אחר הנעדר, הערב (דוברות המשטרה)
החיפושים אחר הנעדר, הערב (דוברות המשטרה) צילום: דוברות המשטרה

בחורי ישיבה מירושלים שטיילו בנחל אוג בצפון ים המלח, התייבשו. אחד מהם נעדר.

שבוע לפני סיום בין הזמנים, חמישה תלמידי ישיבה חרדית מירושלים בני 19-20 מירושלים יצאו לטייל הבוקר (ד') בנחל אוג העליון ליד קיבוץ אלמוג שבצפון ים המלח. בשעות אחר הצהרים, אחד מהם רץ קדימה ודיווח למשטרה כי חבריו מיובשים ואינם חשים בטוב.

יחידת החילוץ 'מגילות' של משטרת מחוז ש"י הוקפצה מיד למקום. בשעה זו מטופל התלמיד שרץ החוצה כשמצבו מוגדר קל, כמו כן מתקיים קשר טלפוני עם שלושה נוספים שנמצאים יחד. צוותי חילוץ נמצאים בדרכם אליהם.

נכון לשעה זו לא הצליחו ליצור קשר עם אחד התלמידים והוא מוגדר כנעדר. אנשי יחידת החילוץ 'מגילות', עורכים בשעות אלו חיפושים אחרי הצעיר הנעדר.


הסריקות אחר הנעדר בנחל אוג. צילום: יחידת החילוץ מגילות - משטרת מחוז ש"י

מהמשטרה נמסר כי נכון לרגע זה מסוק ורחפנים שהועלו לאוויר לא הצליחו לאתר את המטייל. עם רדת החשיכה החלו כוחות משטרה ומחלצים של יחידות החילוץ לסרוק את הנחל באופן רגלי ורכוב בחלוקה לתאי שטח ועיקר המאמצים מתמקדים באזור בו טענו חבריו לקבוצה כי אבד הקשר עמו.

כ-30 מחלצים מיחידת החילוץ עין גדי ועציון סורקים כעת את תא השטח בו משערים כי הנעדר נמצא. צוותים רגליים ורכובים סורקים כל ואדי אשר שם עשוי להימצא הנעדר ובמקביל צוות איתור הנעדרים בונה תכנית סריקות להמשך הערב והלילה. לפי התיאור של חבריו, המטייל התנתק מהקבוצה בשעה 16:30 ומאז אין עמו קשר.

העתירו בתפילה לשלומו של הבחור ישראל בן מרים איטא מלכה לאיתורו המהיר כשהוא בריא ושלם.

(עודכן בשעה 21:40)

החיפושים אחר הנעדר, הלילה (דוברות המשטרה)






מדבר יהודה נחל אוג ים המלח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד