י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בשורות טובות: חיים מרדכי בן גיטל נושם

התרגשות גדולה: מספר שבועות לאחר שפסק לבו של חיים מרדכי הקטן לפעום, הוא שב אל החיים ונושם בכוחות עצמו • ההורים מברכים על הנס ומבקשים מהציבור להמשיך להתפלל לרפואת חיים מרדכי בן גיטל

בשורות טובות: חיים מרדכי בן גיטל נושם



שיפור משמעותי במצבו של התינוק שעבר צנתור וחובר למכשיר אקמו. בהודעה נרגשת שפרסמו אתמול (רביעי) הוריו, הם מברכים על הנס: "בשיר ושבח לבורא עולם הורידו לחיימוטכלה (חיים מרדכי –ש.ח) את התמיכה הנשימתית. חזרנו כעת מעשרים דקות סיבוב במחלקה עם חיימוטכלה בעגלה. יודו להשם חסדו ונפלאותיו לבני אדם".

הסיפור של חיים מרדכי בן גיטל, בן החצי שנה, החל עוד בטרם נולד, בתאריך ד' בתשרי השנה.

מספר חודשים טרם לידתו, התבשרו הוריו כי הוא עתיד להיוולד עם מום נדיר בלב. רק חמשה תינוקות בשנה נולדים עם מום זהה. התקווה הגדולה בכל הבשורה הזו היתה שאחרי הניתוח שיתבצע מיד אחרי הלידה, חיי התינוק עתידים להתנהל כרגיל.

כצפוי, לאחר הלידה עבר התינוק את הניתוח ומאז הגיע לבית חולים רק לביקורת - שהראתה קצב התקדמות משביע רצון. בגיל ארבעה חודשים הגיעו הוריו של חיים מרדכי לביקורת שהיתה אמורה להיות האחרונה בסדרה, כשבכיסם אף מכתב תודה לצוות בית החולים. בביקורת ציפתה להם הפתעה בלתי צפויה וקשה מאוד לעיכול. מצב של התינוק רע והוא זקוק לצנתור מיידי.

כשעתיים לאחר הצנתור פסק לבו של חיים מרדכי לפעום. הרופאים בצעו בו החייאה במשך כשעתיים והוא חובר למכשיר אקמו שפעל לא רק למען הלב אלא למען הכליות והריאות – שקרסו.

מספר שבועות שכב כך מורדם ומונשם בבית החולים תל השומר, עד אתמול, כאמור, עם התרחש הנס הגדול וחיים מרדכי הקטן החל לנשום בכוחות עצמו.

המשיכו להתפלל לרפואתו של חיים מרדכי בן גיטל.
חיים מרדכי בן גיטל צנתור לב מום בלב תפילות מכשיר אקמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד