ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

היגיינה אישית: העסק החדש של ינקי דרעי

בנו הגדול של יו"ר ש"ס אריה דרעי, ינקי דרעי, עזב לפני שנתיים את תפקידו כיו"ר הלשכה לפניות הציבור של ש"ס, פרש מהמשחק הפוליטי ומאז עושה חיל בעסקים • דרעי המוכשר, מחזיק כיום עסק מצליח לשיווק ניילונים היגיינים מיוחדים לאסלות

ינקי דרעי, משמאל. צילום: פייסבוק
ינקי דרעי, משמאל. צילום: פייסבוק

בנו הגדול של יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, ינקי דרעי, עזב לפני שנתיים את תפקידו כיו"ר הלשכה לפניות הציבור של ש"ס, פרש מהמשחק הפוליטי ומאז עושה חיל בעסקים.

דרעי המוכשר, מחזיק כיום עסק מצליח לשיווק ניילונים היגיינים מיוחדים לאסלות, מוצר שכבש בשנים האחרונות את חדרי השירותים המפוארים של בנייני משרדים יוקרתיים, ולא רק.

חבריו של דרעי מספרים, כי עולם הפוליטיקה לא מעניין אותו, והוא מתמקד בבניית העסק שלו, שכבר הפך לשם דבר בעולם החברות המסחריות הגדולות ובעלי בנייני משרדים.



ינקי דרעי (35) הוא בנו הגדול של יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי. בנותיו של אריה דרעי נשואות לאברכים בני תורה, ובן הזקונים שלו, יהודה, מככב כצייצן שנון במיוחד ברשת החברתית 'טוויטר'. 

ינקי דרעי מסר בתגובה לבחדרי חרדים: "אני איש עסקים פרטי לא מתערב ולא מתעסק בפוליטיקה סך הכל מחפש להתפרנס בכבוד ולא מעונין בפרסום תקשורתי".

מחברת טוטולט ישראל נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "זיהינו בעולם את ההתקדמות והאכפתיות של האנשים להגיינה בחדרי השירותים והחלטנו לחבור לחברה בינלאומית המובילה בתחום מערכות ההיגיינה, הבאנו  את המוצר לישראל, וכרגע אנחנו לא מחייבים על המוצר עצמו שום תשלום, המוצר הוא ללא עלות. כמו כן ההתקנה היא חינם ויש אחריות מקיפה למוצר. כל זה כדי לגרום לאנשים לתת דגש על נושא ההגיינה בלי לפגוע בכיס".

עוד מסרו: "הקהל הישראלי קיבל את המוצר בצורה מכובדת ואנחנו רואים מיום ליום את העלייה החדה בהזמנות של המוצר, אנחנו מקווים כי בסופו של יום המוצר שלנו יגיע לכל שירותים ציבוריים בישראל".
ינקי דרעי היגיינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד