ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

ויקטורי יוצאת מהמגזר החרדי: מכרה שתי חנויות לשופרסל ב-9 מיליון שקל

ויקטורי צפויה לרשום בעסקה רווח הון של 4.9 מיליון שקל • במקביל חתמה על הסכם לרכישת זכויות השכירות בסניף מגה בעיר שהם תמורת 180 אלף שקל • המנכ"ל אייל רביד: "אדם צריך לדעת איפה הוא חזק ואיפה לא, ולא לתת לאגו לנהל לו את העסק"

אייל רביד. יח"צ
אייל רביד. יח"צ



חברת ויקטורי , שבשליטת וניהול אייל רביד, חתמה על הסכם למכירת שני סניפים שמיועדים למגזר החרדי באשדוד וברכסים תמורת 9.4 מיליון שקל. ויקטורי צפויה לרשום בעסקה רווח הון של 4.9 מיליון שקל.

בעקבות מכירת שני הסניפים והסבת שני סניפי מהדרין בראש העין ובקריית מלאכי לסניפים רגילים, סיימה ויקטורי את פעילותה במגזר החרדי. "אחרי 10 שנים באשדוד ושלוש שנים ברכסים הבנתי שאני לא מבין את הנפשות הפועלות. אדם צריך לדעת איפה הוא חזק ואיפה לא, ולא לתת לאגו לנהל לו את העסק", אמר רביד על ההחלטה לחדול מפעילות בקרב המגזר החרדי הגדול והצומח.

במקביל למכירת שני הסניפים, חתמה ויקטורי על הסכם לרכישת זכויות השכירות בסניף מגה בעיר בשהם תמורת 180 אלף שקל. ויקטורי תרכוש גם את המלאי שבסניף תמורת סכום שיחושב עם העברת הסניף לחזקתה. הסניף נרכש מהנאמן מטעם הממונה על ההגבלים העסקיים, שחייב את חברת יינות ביתן למכור חלק מהסניפים שרכשה עם רכישת הבעלות במגה. הפדיון של הסניף בשהם, ששטחו 1,600 מ"ר, הגיע ל-3 מיליון שקל בחודש ולדברי רביד, ויקטורי תפעל כדי להגדיל את מכירותיו ב-50%.

ויקטורי נסחרת בשווי של 593 מיליון שקל ונכון לסוף מארס 2016 הפעילה 46 חנויות ששטח המכירה הכולל שלהן הוא 51 אלף מ"ר. החברה הרוויחה 29 מיליון שקל במחזור של 1.4 מיליארד שקל ב-2016, בהשוואה לרווח של 16 מיליון שקל במחזור של 979 מיליון שקל ב-2015, וזאת בעקבות רכישת 11 סניפים בשטח מכירה של 15 אלף מ"ר מרשת מגה.
ויקטורי מגה בעיר שופרסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד