י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הערכה: הפרקליטות תמליץ על כתב אישום נגד שרה נתניהו

ערוץ 10 דיווח הערב כי פרקליטות המדינה תמליץ על כתב אישום בפרשת המעונות. את ההכרעה בעניין יקבלו פרקליט המדינה שי ניצן או היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט • משפחת נתניהו: "בושה וחרפה שיש מי ששוקל להמליץ להעמיד לדין את רעיית ראש הממשלה בגין טענות שווא"

צילום: אבי אוחיון, לע"מ
צילום: אבי אוחיון, לע"מ



מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 דיווחה הערב (ה') כי פרקליטות המדינה צפויה להמליץ על הגשת כתב אישום נגד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, בפרשת מעונות ראש הממשלה. את ההחלטה הסופית בעניין אמורים לקבל פרקליט המדינה שי ניצן או היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. יצוין כי גם המשטרה המליצה על הגשת כתב אישום נגד נתניהו בפרשה לפני כשנה.

במאי הודיעה המשטרה כי הסתיימה החקירה בפרשה, והמליצה להעמיד לדין את אשת ראש הממשלה בגין קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות בשלושה מקרים. במקרה אחד יש המלצה להעמיד לדין את שרה נתניהו בשל הזמנת אוכל ושפים לאירועים משפחתיים ופרטיים על חשבון מעון ראש הממשלה. במקרה נוסף יש המלצה להגיש כתב אישום בפרשת המטפלת הסיעודית של אביה של שרה נתניהו, שבה נמצא כי האחרונה החזיקה מטפלת סיעודית צמודה לאביה, והטילה את ההוצאות על תקציב מעון ראש הממשלה. לא ידוע מהו המקרה השלישי.

בנוסף מצאה המשטרה תשתית ראייתית להגשת כתבי אישום בפרשת החשמלאי והעברת רהיטי הגן ממעונו הרשמי של ראש הממשלה למעון הפרטי בקיסריה, אולם לא ציינה שמות כלשהם או הבהירה את עמדתה לגבי מעורבותה של נתניהו במקרה זה.

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: "בושה וחרפה שיש מי ששוקל להמליץ להעמיד לדין את רעיית ראש הממשלה בגין טענות שווא, ובראשן האשמה מבישה שכל 'חטאה' הוא שסעדה את אביה הגוסס בימיו האחרונים. כנראה שאין גבול לשנאת נתניהו".
פרשת הבקבוקים שרה נתניהו פרקליטות המדינה כתב אישום מעונות ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד