ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

פסיכומטרי למגזר החרדי • הכי פשוט שיש

שיטת EZ Way מציעה לך את קורס הפסיכומטרי היחידי בישראל המותאם בדיוק לצרכים שלך זו גם הסיבה שהאוניברסיטאות והמכללות המובילות בישראל בחרו ב-EZ Way למכינות הקדם אקדמאיות שלהן

פסיכומטרי למגזר החרדי •  הכי פשוט שיש

הדרך לפרנסה טובה, עוברת בשילוב בין לימודי קודש ולימודים אקדמאיים, והדרך אליהם עוברת בקורס פסיכומטרי. רבים מבני המגזר החרדי, שחששו עד כה מלימודי הפסיכומטרי עקב ידיעה מועטה בשפה האנגלית ובמתמטיקה, ישמחו לגלות כי בני המגזר מתגלים כתלמידי חכמים גם בשטח זה, הזר להם.

EZ Way פסיכומטרי, המעבירה קורסי פסיכומטרי נפרדים למגזר החרדי, סייעה לבני ישיבות רבים להתגבר על המכשול, ואף להוציא ציונים הגבוהים מציוניהם של תלמידים חילוניים, הלומדים את לימודי הליבה במשך למעלה מעשור. בכתבה שהתפרסמה בעיתון הארץ ובחלק ניכר מהעתונות החרדית הובאו הציונים בקורסי פסיכומטרי של איזי ווי במגזר החרדי בירושלים. כמעט חצי מבני המגזר שהשתתפו בקורסי הפסיכומטרי למגזר החרדי של איזי ווי, הוציאו ציונים הגבוהים מ-610, כאשר הממוצע לציון זה באוכלוסיה הכללית עומד על 27% בלבד.

הקורס למגזר החרדי של EZ Way פסיכומטרי, מיועד לגברים חרדים צעירים הלומדים גמרא. באמצעות הכלים שרכשו בישיבה הם מצליחים ללמוד ולהבין את החומר לפסיכומטרי על אף האינטנסיביות של הקורס והיקף הידע הנדרש בו. בכדי להקל על הלומדים ולשמור על הצניעות, תכני הקורס מותאמים לעולם התוכן החרדי, ומקטינים את תחושת הזרות מחומר הלימוד.

EZ Way פסיכומטרי מעבירה קורסי פסיכומטרי במכללות החרדיות בירושלים ובבני ברק. בזכות ניסיונה הרב וההתאמות אותן יצרה למגזר מאות מבוגריה הגיעו ללימודים אקדמאיים. גם בנות המגזר המעוניינות לרכוש השכלה גבוהה יכולות לעשות זאת בקורסי הפסיכומטרי לנשים, המסייעים להן להדביק פערים בכל המקצועות. הקורסים של EZ Way פסיכומטרי מועברים במסגרת המתחשבת במשימות הטיפול במשפחה ובאורח החיים הדתי.

לדברי עו"ד אהוד צלטנר, מנכ"ל EZ Way פסיכומטרי, לא מדובר בנס אלא בשימוש ביכולותיהם המוחיות של תלמידי הישיבה לשם פיצוח הבחינה והצלחה בה. "קורס הפסיכומטרי לחרדים של EZ Way פסיכומטרי, שם דגש על לימודי מתמטיקה ואנגלית, הזרים ללומדים בו. בקורס אנו ממנפים את יכולת השינון והפלפול הידועה של בני הישיבות ומשתמשים בה להשלמת הפערים הנחוצים לשם הצלחה בבחינה, תוך 4 חודשים בלבד. הבקיאות בלשון העברית ובביטויים הלקוחים מארמית, מקלה על הלומדים בחלק העברית בפסיכומטרי, וההשלמות הלימודיות שאנו עורכים בקורס, מאפשרות ללומדים בו לגרוף את רוב הנקודות בחלק זה של המבחן. ההוכחה הכי טובה לכך היא שבעוד שבאוכלוסיה הכללית רק 5% מהנבחנים מוציאים ציון גבוה מ-700, בכתות הפסיכומטרי לחרדים כ-15% מגיעים לציונים מרשימים אלו."

אז אם עד כה התלבטתם אם יש מסגרת ללימודי פסיכומטרי שמתאימה למגזר החרדי, דעו שב-EZ Way עושים זאת בהצלחה מזה שנים. לפרטים נוספים על הקורס התקשרו 07 – 70 – 70 – 700 - 1
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד