כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ברק כהן תקף את מירי רגב ברחוב אך לא נעצר

השרה מירי רגב הפכה לסמל בו נאבקים אנשי השמאל. אמש, פעיל ידוע תקף אותה בצורה לא ראויה ובפני בני משפחתה. צילם והפיץ. השרה התלוננה אך הוא לא נעצר עד כה, וככל הנראה אף לא נחקר

ברק כהן מתוך דף הפייסבוק
ברק כהן מתוך דף הפייסבוק

לא קל להיות שר בישראל: שרת התרבות מירי רגב הותקפה אתמול מילולית, בעת שצעדה ברחובה של העיר תל אביב, יחד עם בעלה ובתה.

התוקף, ברק כהן, המגדיר עצמו כ"פעיל חברתי" אחר שניהל מאבק ציבורי נגד הבנקים, תקף את רגב תוך שהוא מתעד את כל מהלך התקיפה בטלפון הסלולרי האישי שלו. לאחר מכן כהן העלה את הסרטון לרשת הפייסבוק.

בתיעוד נראה כהן כשהוא תוקף את שרת התרבות מילולית וצועק לעברה: "את יהדות את? את סמרטוט של הגזענים המזרחים, שרת תרבות עלק", זאת לאחר שרגב ניסתה לברוח ממנו עם משפחתה ונכנסה למסעדה שהייתה בסמוך המוכרת פירות ים.

כהן המשיך לתקוף את השרה: "את גיבורה רק על האשכנזיאדה של מרץ, נכון? על דמוקרטים מזרחים את לא גיבורה. את סמרטוטה שעושה פוזה של לוחמת צדק של המזרחים, את זבל לא דמוקרטי", בעוד שהיא השיבה לו: "אתה מדבר שטויות שלא שווה להתייחס אליהן".

לאחר האירוע האלים, הגישה רגב תלונה למשטרה נגד התוקף – וכתבה בדף הפייסבוק שלה: "אני מודה מעומק הלב לאלפי אזרחים ששואלים לשלומי ולשלום משפחתי. אכן הותקפנו הערב, אני ובני משפחתי, ברחוב דיזינגוף בתל אביב. אירוע לא נעים, בפרט שהוא קורה עם ילדתי".

"מסוג המחיר שאיש ציבור וילדיו לא צריכים לשלם בחברה שלנו. בטוחה שהמשטרה תטפל בתוקף הזה כנדרש. אל תדאגו, אינני מתרגשת מהאנרכיסט הזה ומחבריו. נמשיך לעשות יחד טוב לעם ישראל. לילה טוב ורגוע".

הבוקר פרסם ערוץ 2 את תגובתו של כהן "בוז והוקעה של פוליטיקאית קטנה שעשתה את הונה מהפצת רעל גזעני הוא מסר פוליטי חשוב. אין יותר ראוי מלהצביע בקולי קולות על הצביעות של מי שמתיימרת לדבר בשם היהדות, ובפרהסיה נכנסת למסעדת פרות ים המוכרת שרצים. הביטויים שלי כלפיה עומדים כנגד הצביעות והבעלות המזויפת שלה על המזרחיות ועל היהדות. שיעור בנימוסי שפה אני לא מקבל ממי שהסלוגן שלה הוא 'הסודנים הם סרטן בגוף שלנו'. בוודאי גם לא על אהבת ה' שלי".

רגב לא אהבה את דבריו ופרסמה תגובה משלה: "השרץ היחיד שנדבק אליי באירוע הזה היה האנרכיסט האלים הזה. הלגיטימציה שמקבל אנרכיסט אלים ומטריד סדרתי המוכר לרשויות החוק בערוץ 2 באינטרנט מעוררת תהיות".

"פרסום התגובה שלו כאילו השרה רגב נכנסה למסעדה לאכול היא שקר גס שנועד להמשך ההטרדה וההכפשה. כל מי שהיה ברחוב ראה שכדי להימנע מעימות ציבורי ברשות הרבים, השרה רגב נכנסה עם משפחתה למסעדה הראשונה בדרכה כדי להמתין לבואה של המשטרה".

שרת התרבות הוסיפה: "משראתה שהתוקף ממשיך לצלם ולהטריד בפתח המסעדה, דבר שגרם המולה בתוך המסעדה, היא יצאה והמשיכה בדרכה".

ברק כהן הוא דמות שהתפרסמה כשניהל מאבק יוצא דופן נגד בכירי הבנקאים בישראל. המאבק הגיע עד פתח ביתם, והם נאלצו להתמודד מולו בדרך המשפטית, שכן כהן החזיק בתעודת עורך דין. גם מול המשטרה ניהל קרבות, עד שבסופו של דבר הושעה רישיון עריכת הדין שלו.

יתכן ולכן המשטרה נמנעה מלעצור אותו עד כה, על אף התלונה של השרה - שהסרטון המשפיל שכהן צילם הופץ ברחבי הרשת (בחדרי חרדים נמנע מלהביאו בשל המילים הלא-ראויות)
מירי רגב ברק כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד