כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

אימה בשכונה: כלב פיטבול תקף פעוט חרדי ששיחק ליד הבית • צפו

תיעוד וידאו מזעזע מספרינג וואלי: כלב אימתני מסוג פיטבול שמסיבה לא ברורה בעליו שיחרר אותו לחופשי - תקף פעוט בן שנתיים ששיחק עם ילדים נוספים סמוך לביתו • רק בנס הילד לא נהרג מהתקיפה העשויה להיות קטלנית

אילוסטרציה
אילוסטרציה

תיעוד וידאו מזעזע שפורסם במדיה החברתית טוויטר, בו נראה כלב פיט בול תוקף באכזריות ילד חרדי כבן 3, מעורר עניין רב ושיח ברשת - האם ההורים לא-אחראיים בכך שנתנו לילד בן שנתיים לשחק לבדו ברחוב עם ילדים.

המקרה אירע ב Spring Valley ספרינג וואלי, שבמחוז רוקלנד קאונטי בניו יורק אתמול ביום חמישי אחר הצהריים. מדובר באזור סמוך למונסי החרדית, שהופך בשנים האחרונות לחרדי בעקבות מחסור בדיור זול במונסי.

הפעוט שיחק עם קבוצה של ילדים חברים מחוץ לבית, כאשר כלב שחור גדול פתאום זינק לעברו. בתיעוד מצלמות אבטחה המצורף, לא נראה אף מבוגר עומד ומשגיח על הילדים באותה דקה.

צילום ממצלמת אבטחה

חברים של הילד ברחו בפחד מהמקום, בעוד הכלב השחור תוקף את הפעוט חסר הישע שוב ושוב, הפעוט מנסה להתגונן ומתגולל על הקרקע, אך הכלב גורר אותו על המדרכה, עד להגעת עובר אורח שהצליח להשתלט על הכלב האימתני.

הכלב גרם לילד לחתכים, השאיר אותו עם פצעים מדממים על צווארו ושריטות עמוקות על לחיו. בסרטון ניתן לראות שרק עצירת רכב בסמוך, וריצת אדם לכיוונו, הסיטו את תשומת לבו של הכלב, עד להשתלטות עליו.

הילד הובהל לבית החולים הסמוך לטיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירה, האם ברישומים יש לכלב היסטוריה של אלימות נגד בני אדם.

על פי הדיווח של הדיילי ניוז הילד הוא חרדי, והבעלים של הכלב שחרר את הכלב כמה פעמים בשבועות האחרונים ללא רסן, שכנים שהתראיינו לדיילי ניוז סיפרו, "שהם התריעו בפני הרשויות בנושא הזה כמה פעמים, אבל לא נעשה כמעט כלום בנושא. מאוחר יותר בעקבות התקיפה אף התפרסמו סרטונים נוספים בהם נראה הכלב התוקפני מאיים על תושבים.

צ'לסי קלינטון בתה של הילארי שהתמודדה מול טראמפ בבחירות האחרונות בארה"ב, צייצה בחשבון הטוויטר שלה "מפחיד, אף ילד אסור לו ככה לסבול, לאף אדם או חיה אסור להיות במצב שהוא יכול לעשות מעשה כזה, לא לילד ולא לחיה".

כלב מסוג פינטבול נחשב מסוכן. בשנת 2004 נחקק בישראל חוק להסדרת הפיקוח על כלבים, שקובע שהכלב, ששמו המלא אמריקן פיטבול טרייר, הוא כלב מסוכן, שחלה שורה של הגבלות על החזקתו בישראל.

על מנת לגדל כלב ממושמע ורגוע יש להשקיע באילוף הכלב מגיל צעיר. בין השנים 2005 ל-2015 יוחסו 203 מקרי מוות בארצות הברית לפיטבול.
כלב תקף פעוט רוקלנד מונסי ספרינג וואלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד