י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עוד רשת בארה"ב מצטרפת לגל קריסות: קמעונאית הלבשת הנשים בבה סוגרת את כל החנויות

175 סניפי הרשת ייסגרו עד סוף החודש הבא; הערכות: החברה מתכוונת להפוך לחנות מקוונת בלבד

  • כ"ה ניסן התשע"ז
עוד רשת בארה"ב מצטרפת לגל קריסות: קמעונאית הלבשת הנשים בבה סוגרת את כל החנויות



קמעונאית הלבשת הנשים בבה (Bebe) הודיעה היום על סגירת כל חנויותיה, והצטרפה בכך לרשימה מתארכת והולכת של רשתות קמעוניות שנאבקות על קיומן בתקופה של תחרות קשה מול קמעוניות מוזלות ברשת. מניית בבה נופלת ב-8% במסחר בוול סטריט.

הרשת העריכה כי כל 175 סניפיה ייסגרו עד סוף חודש מאי, בעודה ממשיכה בתהליך בדיקת אפשרויות אסטרטגיות לעסקיה, שגרר הערכות כי החברה מתכוונת להפוך לחנות מקוונת בלבד.

בעקבות סגירת חנויותיה תרשום בבה הפרשה חדה פעמית של כ-20 מיליון דולר, שאותה תרשום ברבעון השלישי וברבעון הרביעי של השנה, לפי מסמכים שהגישה החברה היום לרשות ני"ע בארה"ב (SEC).

עוד ציינה החברה בדיווח ל-SEC כי חתמה על עסקה עם טייגר קפיטל גרופ, הממונה על נכסיה בפירוק, למכירת כל המלאי הנותר. פירוק החברה, שיתבצע כנראה ללא הליך פשיטת רגל, מצטרף לשורה של קריסות במגזר הקמעונאי בארה"ב השנה, על רקע תחרות מוגברת מצד קמעונאית האינטרנט אמזון, ומעבר של צרכני דור המילניום לרשתות כמו זארה ו-H&M.

מוקדם יותר החודש, רשת חנויות הנעליים הזולות פיילס שו שורס הגישה בקשה להגנה מפני נושיה (צ'פטר 11) - והפכה בכך לרשת הקמעונות העשירית השנה שביקשה הגנה מפני פשיטת רגל. קצב הבקשות הוא הגבוה ביותר מאז 2009, אז הוגשו 18 בקשות כאלה.
Bebe רשתות ביגוד קמעונאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד