כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חכם שלום הגיע וישיבה חדשה הוקמה בנתיבות • צפו

מאות מתושבי נתיבות בכנס יסוד לישיבה לצעירים, שתפתח בחודש אלול על ידי רב קהילת 'לב אליהו' בעיר, הגאון רבי הרב משה פרץ

חכם שלום הגיע וישיבה חדשה הוקמה בנתיבות • צפו

מאות מתושבי נתיבות השתתפו בליל שישי בכנס יסוד לישיבה לצעירים, שתפתח בחודש אלול על ידי רב קהילת 'לב אליהו' בעיר, הגאון רבי הרב משה פרץ.

הכנס נערך במעמד נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן, שהגיע במיוחד למעמד. ובהשתתפות ראשי ישיבות וראשי כוללים, רבני הקהילות וצוות הישיבה.

דברי פתיחה נשא הרה"ג הרב דנון דנין, רב קהילת נתיבות ששיבח את הרב פרץ על מסירותו הרבה למען בני קהילתו, ואמר כי מסירותו היא סוד ההצלחה של הקהילה.

רב הקהילה הרה"ג רבי משה פרץ, גולל בדבריו כיצד הוקמה הקהילה ואמר כי היא הוקמה בברכתו ובעידודו של ראש ישיבת הנגב הגר"י מאיר זצ"ל, "וכעת", המשיך הרב פרץ ואמר: "לאחר שהוקמה הקהילה עם כל הפעילות, אנחנו ממשיכים את צוואתו ואת דרכו להגדיל תורה ולהאדירה ופותחים ישיבה קטנה".



במהלך הכנס הוקראו מכתבי ברכה למעמד מהרבנים הגאונים הגר"מ צדקה ראש ישיבת פורת יוסף גאולה והגר"צ בוארון וכן מהגר"מ טולדאנו ראש ישיבת אור ברוך.

את המשא המרכזי נשא חכם שלום כהן ששיבח את היוזמה לפתוח ישיבה לצעירים בתוך העיר, בלי צורך לנדוד לערים אחרות: "בזמנינו יש הרבה ניסיונות ועל ההורים לשמור על ילדיהם מכל משמר, ע"כ זה דבר מבורך מאוד שפותחים ישיבה בתוך העיר".

בהמשך דבריו עמד על ימי הספירה ועל הצורך בזהירות בעניינים של בין אדם לחבירו. בסיום בירך את ראש הישיבה הרב פרץ שיזכה להגדיל תורה ולהאדירה ולראות ברכה בעמלו וביקש מראש הישיבה לשלב גם לימודי הלכה.

לפני שיצא כובד מרן ראש הישיבה בקביעת המזוזה המגולפת הגדולה בעולם בפתח בנין הקהילה. את המעמד הנחה הרב ראובן זכאים.



















































נתיבות ישיבה הרב משה פרץ חכם שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד