כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

כיצד ניתן לחסוך כסף ברכישת מצבר לרכב

מצבר לרכב הוא ליבו של הרכב בלעדיו לא ניתן להניע את הרכב ולנוע ממקום למקום מלבד ההנעה של הרכב המצבר אחראי גם על הזרמת חשמל ואנרגיה לכל החלקים הדורשים

כיצד ניתן לחסוך כסף ברכישת מצבר לרכב
לא לגעת

אורך חייו של מצבר ממוצע נע בין שנתיים לארבע שנים ולמעשה יש צורך להחליף מצבר כל כמה שנים . הצרכן הישראלי אינו פראייר ואוהב להשיג דברים איכותיים במחיר זול אך כאשר מגיעים למחירים של מצבר ניתן למצוא פערים גדולים בין החנויות השונות ולפעמים ניתן למצוא עד 35% הפרשי מחירים עבור אותו מצבר.

אז כיצד ניתן לחסוך כסף ברכישת מצבר?
כאשר ניגשים לבצע רכישת מצבר רבים מתלבטים בשאלה האם כדאי לרכוש מצבר משומש יד שניה שעלותו תהיה פחותה בהרבה ממצבר חדש על שאלה זו רוב המומחים בתחום יענו בשלילה לא כדאי לרכוש מצבר משומש היות ומצברים אלו אינן מחזיקים מעמד לאורך זמן ולאחר כמה חודשים שוב יש צורך להחליף מצבר ולשלם עוד פעם כסף מיותר ולבסוף יוצא ששילמנו הרבה יותר כסף עבור המצבר מלבד הטרטור והעגמת נפש שיש כל פעם שצריכים להחליף מצבר.

כדאי תמיד להשקיע במצבר איכותי בייחוד אם לא מתכננים למכור את הרכב מצבר איכותי לרוב נמדד בתו התקן שישנו עליו וניתן למדוד איכות של מצבר על פי גדול האחריות המתקבלת יחד עם המצבר לרוב אחריות על מצברים מתחלקת לשנים ישנם מצברים המגיעים עם 12 חודשי אחריות וישנם מצברים כאלו המגיעים עם 20 חודשי אחריות כמובן שככל שהאחריות תהיה ארוכה יותר כך איכותו של המצבר תהיה טובה יותר.

כדי לרכוש מצבר איכותי במחיר הוגן יש לדעת כמה דברים מצברים ניתן להשיג בכל מיני מקומות החל מחנויות לאביזרי רכב או חנויות לחלקי חלוף לרכב כמו כן ניתן להשיג מצברים במוסכים השונים או אצל חשמלאי הרכב השונים אך לא תמיד במקומות אלו נוכל להשיג מחיר טוב עבור המצבר ולעיתים נשלם מחיר הרבה יותר יקר ממחירו האמתי של המצבר. היות וחנויות אלו או המוסכים אינן מוכרים מצברים על בסיס יומי ולכן מעוניינים להרוויח כמה שיותר עבור כל מכירה של מצבר.

אך לא חייבים לשלם יקר עבור המצבר ניתן לפנות לחברת מצברים אשר כל עיסוקה הוא מכירה של מצברים בחברה שכזו נמכרים עשרות מצברים ביום ולכן המחיר עבור המבצרים יהיה נמוך בהרבה משאר המקומות מלבד המחיר הנמוך עבור המצבר ניתן יהיה לקבל שירות מצברים עד הבית שירות זה הינו הטרנד החדש והפופולארי ביותר הקיים בענף המצברים המצבר מגיע עד אליכם הביתה ללא צורך לצאת מן הבית וכמובן מותקן על ידי בעל מקצוע איכותי וכך נהנים משירות ומחיר מעולה עבור המצבר שרכשתם.

למידע ורכישת מצברים עד הבית בקרו באתר http://izikway.com/


מצבר מצבר לרכב רכישת מצברים רכב כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד