י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בהפלס מאשימים: המשטרה נוקטת באפליה קשה

במאמר שמתפרסם הבוקר, תחת הכותרת "אני מאשים", מתארים בעיתון את מערכת ההטרדות והסחיטות באיומים שעוברים מפרסמים שבחרו לפרסם בביטאון "הפלג הירושלמי" על ידי פעילי המחנה שכנגד, ואת התעלמות המשטרה מכך

הפשיטה על הפלס. צילום: דוברות המשטרה
הפשיטה על הפלס. צילום: דוברות המשטרה

בעיתון 'הפלס' יוצאים הבוקר (שני) במתקפה נגד המשטרה, בעקבות המשך מעצרם של עורכי ובכירי העיתון, תחת הכותרת - "אני מאשים".

בעיתון מסבירים כי תלונות רבות על איומים הוגשו למשטרה, ולא נעשה עמם כלום. "בימים האחרונים מתחולל לנגד עינינו מחול אימים מזעזע ומתעתע. כל מי שמעט הגינות נותרה בו, וחי בשנים האחרונות בארץ ישראל או במקומות אליהם לכל הפחות מגיעים חדשות מהארץ, ולא באי נידח או כוכב לכת מרוחק, מכיר היטב את הזוועה המתחוללת ברחובותינו. את האיומים המפורשים, את האיומים המבוצעים, ואת מעשי ההתנכלות הקשים ללא איומים שבוצעו ומתבצעים לעיני השמש, ללא בושה, נגד כל יהודי חרדי הנמנה על ציבור בני התורה, או כל הבא עימם במגע עסקי".

"תחת שם הקוד המזוויע "יידוע המפרסמים" ביצעו ומבצעים רודפי עולם התורה איומים, הטרדות, התנכלויות, מעשי אלימות ורדיפה חולנית של כל מי שהעז ומעז לפרסם בבטאון עולם התורה "הפלס" מודעה עסקית. הם לא "מיידעים". הם מענים ומייסרים מילולית ופיזית כל מי שחשוד בעיניהם שידיעתו אינה מספקת.

"שם גם לא מדובר בניסיון לקבלת מידע אינפורמטיבי שאינו ניתן לפלח אוכלוסיה, אלא לאחר פרסום המודעה, כ"עונש" על פרסומה, דבר שאין לו הצדקה בשום חוק. הדברים ידועים לכל, ובוודאי שידועים הם למשטרת ישראל, למערכת אכיפת החוק והמשפט בישראל, ובכל זאת – בחרו גורמים אלו להתנכל ולעצור דווקא את מוציאי הפלס לאור ...אותן האשמות בדיוק! עולם הפוך ראיתי! הקוזק הנגזל מהסיפורים מזמן כבר היה מאדים מבושה" טוענים בעיתון.

בעיתון "הפלס" מביאים שורת דוגמאות בהן התלוננו על איומים, למשל - "אחראי פרסום באחת החברות שפרסמו לציבור בני התורה, נגרר מיד למחר לבית אישיות בכירה, שם הושמעו באזניו איומים מחרידים בזה ובבא, מה שגרם לו מיד לעשות מעצמו צחוק ולהוציא מודעת הכחשה לפיה כל הפרסום ב"הפלס" לא היה ולא נברא. הוא לא ידע ממנו כלל. ואת כל זה – המשטרה איננה יודעת?" תוהים בעיתון.

לסיום כותבים בהפלס כי - "ברור. תגובת מערכת החוק והמשפט כבר מוכנה: "המשטרה פועלת ללא משוא פנים בלה-בלה, כל תלונה נבדקת קונקרטית בלה-בלה-בלה". אנא, חסכו מאיתנו את בליל המלים המיותר הנכנס באוזן אחת ויוצא בשניה. את התגובה האמיתית קיבלנו ביום שלישי שעבר".



עיתון הפלס הפלג הירושלמי נתי גרוסמן מעצרים אני מאשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד