כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בני ברק: איש החברה קדישא התמוטט ברחוב ונפטר

לאחר 69 שנים של חסד של אמת, גמילות חסדים ושקידה על התורה - התמוטט הבוקר הרב פינקלשטיין וכעבור שעה קלה השיב את נשמתו ליוצרה

הרה"ח רבי אברהם שמואל בנימין פינקלשטיין ז"ל (באדיבות המצלם)
הרה"ח רבי אברהם שמואל בנימין פינקלשטיין ז"ל (באדיבות המצלם)

ברוך דיין האמת - בבני ברק נפטר הבוקר (שני) באופן פתאומי הרה"ח רבי אברהם שמואל בנימין פינקלשטיין ז"ל, מחשובי חסידי סאטמר בבני ברק, שהתמוטט הבוקר באמצע ההליכה הקבועה שלו ברחוב עזרא בעיר. בן 69 בפטירתו.

חובשים מארגון 'הצלה' שהוזעקו ראשונים למקום החלו מיידית בפעולות החייאה ממושכות שכללה שימוש בשוק חשמלי, ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים "מעייני הישועה" הסמוך כשמצבו מוגדר קשה מאוד, שם השיב את נשמתו ליוצרה.

המנוח ז"ל, חסיד סאטמר, היה מעובדי החברה קדישא. מאז יצא לפנסיה שקד על תלמודו ב'היכל התורה' בבית המדרש סאטמר בשיכון בבני ברק. היה נודע כחריף מאוד בלימודו וישב רוב שעות היום ושקד על התורה בעמל רב. מאז בנו והקימו את 'היכל התורה' החדש בסאטמר, תמיד דאג שיחזירו את הספרים לארון, ושלא יוציאו משם שום דבר - מכיוון שהמקום מיועד רק ללימוד.

לצד זה היה בעל חסד גדול, והיה נותן צדקה למוסדות. הוא הותיר אחריו דור ישרים מבורך, אחד מבניו הוא ר' חיים פינקלשטיין מ"עזרה למרפא" ו"הצלה".

מסע הלוויה היום (שני) בשעה 14:00 בצהריים מביתו ברחוב ישמח משה 9 בבני ברק דרך בית המדרש הגדול בשיכון סאטמר לבית העלמין בקרית שאול שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
סאטמר חברה קדישא אברהם שמואל פינקלשטיין הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד