י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מפלים את החרדים בגלל שיש להם טלפון כשר

בנקים רבים שידרגו לאחרונה את פעילותם וקבעו כי בכדי לבצע פעולות דרך הטלפון, נדרש לקבל סיסמה והודעות שונות בהודעת S.M.S, עובדה שגרמה נזק לאלפי חרדים לקוחות הבנקים המשתמשים במכשירי טלפון כשרים • ח"כ מקלב למפקחת על הבנקים: "מנעי את האפליה"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

החרדים מקופחים: בנקים רבים שידרגו לאחרונה את פעילותם וקבעו כי בכדי לבצע פעולות דרך הטלפון – נדרש לקבל סיסמה והודעות שונות בהודעת S.M.S - עובדה שגרמה נזק לאלפי חרדים לקוחות הבנקים המשתמשים במכשירי טלפון כשרים שאין בהם הודעות כלל, כך נודע ל"בחדרי חרדים".

בעקבות כך, פנה ח"כ אורי מקלב לד"ר חדווה בר המפקחת על הבנקים וביקש ממנה למנוע את האפלייה הבעייתית, "הנני להסב את תשומת לבך, כי לאחרונה החלו בנקים רבים, לאפשר ביצוע פעולות בנקאיות דרך הטלפון, כגון העברות בנקאיות ועוד, רק ע"י אישור הלקוח בהודעות S.M.S".

מקלב, נלחם באפלייה. צילום: יונתן זינדל, פלאש90צילום: מקלב, נלחם באפלייה. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
מקלב, נלחם באפלייה. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

לדבריו של מקלב: "מציאות זו מדירה מביצוע הפעולות הללו, ציבור גדול ונכבד, אשר משתמש במכשירי טלפון "כשרים" בלבד, אשר אין בהם אופציה של S.M.S".

בנוסף הוא ביקש כי "על מנת למנוע אפליה זו ולאפשר ללקוחות הבנקים על כל רובדיהם לבצע פעולות בנקאיות טלפוניות, אבקשך להורות לבנקים להשאיר את המצב כמקודם, ולאפשר את ביצוע הפעולות הללו בטלפון כפי שהיה".

"אני מבין כי הוראה זו נובעת מרצון לבטח יותר את הפעולה הבנקאית", כתב מקלב לסיום, "אולם בטוחני, כי עם רצון טוב וחשיבה נוספת ניתן יהיה לבטח זאת אף בטלפון ע"י קוד זיהוי או אמצעי בטיחות אחר".

ח"כ מקלב אמר היום ל'בחדרי חרדים' כי "יש מגמה ברורה לסגור שירותים פרונטלים בבנקים בסלולר ובחברות השונות, שיפור השירות מובן אך גם עם הקידמה הטכנולוגית לא נוכל לקבל מצב שיש כאלה שלא יוכלו לקבל את השירות המנימאלי והמתבקש, אנחנו עושים על מאמץ בנושא הזה כדי להשאיר את השירות האישי בבנקים ובחברות".
אורי מקלב הודעות בנקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד