י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הוארך מעצר נתי גרוסמן ושמוליק אלישיב

ביהמ"ש האריך בשלישית את מעצר עורך עיתון הפלס נתי גרוסמן ומנכ"ל העיתון שמוליק אלישיב, בשבעה ימים נוספים • בדיון נחשף כי המשטרה בודקת גם אי סדרים כספיים שיתכן והופנו לצורך ההטרדות. • מעצרם של אברהם טריגר וחיים יברוב הוארך גם כן בשבעה ימים

הוארך מעצר נתי גרוסמן ושמוליק אלישיב
נתי גרוסמן ושמוליק אלישיב. צילום: פלאש 90

דיווח 'בחדרי חרדים' מבית המשפט: ביהמ"ש האריך בשלישית את מעצר עורך ומנכ"ל עיתון הפלס נתי גרוסמן ושמוליק אלישיב ב-7 ימים. בדיון נחשף כי המשטרה בודקת גם אי סדרים כספיים שיתכן והופנו לצורך ההטרדות.


אנשי הפלג בבית המשפט

חוקרי המשטרה ביקשו להאריך את מעצרם של השניים, על מנת לסיים את החקירה ולאפשר להגיש כתב אישום. בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והאריך את המעצר כפי בקשת המשטרה. מעצרם של אברהם טריגר וחיים יברוב הוארך גם כן בשבעה ימים.

חוקרי המשטרה טענו בדיון כי התקבלו עדויות נוספות שהביאו להתפתחות נוספת בחקירה, כולל מקרה בו נחתמה עסקה ואף ניתן צ'ק עירבון.

לדברי החוקרים, גרוסמן נפגש עם אחד מבעלי משרד הפרסום תוך שהוא מבהיר לו כי במידה והעסקאות לא יצאו לפועל הם ימשיכו להטריד וכתוצאה מכך הם הרגישו מאויימים. עורך דינו של גרוסמן טען כי הוא היה מעורב רק בחוזה של עסקת הפרסום ולא בעניין ההטרדות, אך כאמור המשטרה טוענת כי בידיה ראיות הקושרות את גרוסמן ישירות, גם להטרדות.


גרוסמן מובא להארכת מעצרו בפעם הראשונה

מתוך הדיון עלה כי ישנה הסתעפות נוספת שמדברת על אי סדרים כספיים שעל פי החשד שימשו את פעולות ההטרדה. כלומר, ישנם כספים שזרמו לכאורה למימון מערכת ההטרדות - שכפי שכבר דווח עבדה בצורה משומנת, של מערך מנהלים ואמצעים טכנולוגים. לשאלת עו"ד גולן כמה כספים הועברו כתוצאה מהסחיטות, החוקר לא ידע להשיב במדוייק, אך ציין שמדובר בעשרות אלפי שקלים.

החוקרים הוסיפו ותיארו בדיון כי ההטרדות שיבשו את חייהם של בכירי המשק במשך מספר שנים וגרמו להפסדים של מיליונים רבים. כולל סחיטה באיומים שבחלק מהמקרים אכן הועברו כספים בשל הסחיטה.,
נתי גרוסמן שמוליק אלישיב הפלס מהארכת מעצר פרשת ההטרדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 66 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד