א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

צפו: 'לוי ננח' נפטר - המלווים פצחו בשירה

מסע הלוויה לא שגרתי • גר הצדק לוי יצחק, חסיד ברסלב מפתח תקווה, המוכר כ"צייר רכבי הנ-נח" של ברסלב, הלך לעולמו בגיל 41 לאחר שנפצע באורח קשה בתאונת דרכים. לבקשתו, המלווים במסע ההלוויה חבשו כיפות של ברסלב ופצחו בשירת "רבי נחמן מאומן" • צפו

לוי ננח
לוי ננח

מסע הלוויה לא שגרתי • גר הצדק לוי יצחק, חסיד ברסלב מפתח תקווה, הובא אמש למנוחות לאחר שנפטר ביום שישי האחרון בתאונת דרכים בעיר, לאחר שערבי תושב כפר קאסם פגע בו.

לוי יצחק, או בכינויו 'לוי ננח', היה צייר רכבי 'הנח-נחים'. הוא נולד ברוסיה למשפחה שאינה יהודית, עלה לארץ לפני מספר שנים, התגייר והפך לחסיד ברסלב.

(מתוך עמוד הפייסבוק של לוי ננח ז"ל)

בתזמון מעניין, לפני חודשיים כתב לוי במפתיע בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא מבקש שבהלווייתו יחבשו המלווים כיפות 'נ נח נחמ נחמן מאומן' וישירו. 

כאמור, הלווייתו של לוי התקיימה אמש בבית העלמין ירקון בפתח תקווה - כשעשרות מחבריו, מכריו ותושבי העיר הגיעו ללוותו בדרכו האחרונה. 

חבריו קיימו את בקשתו, חבשו "כיפות נחמן" ופצחו בשירה במהלך מסע ההלוויה.

רכבי "נ-נח"צילום: רכבי "נ-נח"
רכבי "נ-נח"

חבריו של לוי ספדו לו: " לוי חי בשולי החברה. הוא התקשה להסתגל לחיים בארץ, אבל למרות שהחברה דחתה אותו, הוא נלחם בעבורה. הוא נלחם באריתראים שהשתלטו על תל אביב ופ"ת - כי זה הבית שלנו, והוא נלחם בעצבות שמשתלטת לפעמים על חיינו בעזרת צביעת כל דבר בצבעים שמחים עם הכיתוב 'נ נח נחמ נחמן מאומן'. לוי היה שרוף על רבי נחמן. לטענתו רבי נחמן הביא לו את היכולת לצייר עד שאנשים יגידו 'וואו'".
נחמן מאומן הלוויה לוי ננח שירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד