י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו: תיעוד וידאו ראשון של מרן הגראי"ל שטיינמן מאז האשפוז

לראשונה מאז אושפז, פורסם, בשידור ישיר, תיעוד וידאו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בדברי ברכה שהעביר בפגישה עם ראשי ארגון "לב לאחים". "זה ממש זכות גדולה, כולם יתברכו", אמר ראש הישיבה • צפו בתיעוד

צפו: תיעוד וידאו ראשון של מרן הגראי"ל שטיינמן מאז האשפוז

לראשונה מאז אושפז, פורסם לפני זמן קצר (שני), בשידור ישיר, תיעוד וידאו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בדברי ברכה שהעביר בפגישה עם ראשי ארגון "לב לאחים".

בשעות הצהריים נכנסו ראשי הארגון להתברך אצל הגראי"ל לקראת הכנס הגדול בו היה נוהג ראש הישיבה להשתתף מידי שנה בשנה. כפי שפורסם ב"בחדרי חרדים", השנה, עקב חולשה והקושי הגדול מבחינת לוגיסטיקה, לא התאפשר שמרן יגיע לכינוס.

בעקבות כך, ראשי "לב לאחים" נכנסו למעונו של מרן בחזו"א 5 וקיבלו את ברכתו, ברכה שצולמה ושודרה במהלך הכינוס, בו השתתפו גדולי ישראל, והועבר בשידור ישיר ב"בחדרי חרדים".



ראשי הארגון, הרב אליעזר סורוצקין, הרב אברהם זייבלד והרב נתן חפץ, יחד עם הנכד הרב דוד שפירא, שמעו את דברי הברכה מהגראי"ל, שאמר לבאי הכינוס "זה דבר גדול מאוד, זה אגיוולדגע זכות" ובירך שכולם יתברכו.

הווידאו שהוקרן גרם להתרגשות גדולה בקרב האלפים שצפו בתיעוד והתפללו להמשך חיזוק בריאותו של הגאון רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא.
הרב שטיינמן שידור ישיר לב לאחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד