י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"כמה מוציאה המדינה על צבע השיער של נתניהו"?

פנייה למשרד ראש הממשלה במסגרת חוק חופש המידע: "מהם צבעי השיער שנרכשו עבור ראש הממשלה? אנא פרטו את הגוונים ששיערו של ראש הממשלה נצבע בהם, מאלו מותגים, והאם נעשה שימוש במי חמצן - 6% או 9%"

בנימין נתניהו בישיבת ממשלה. צילום: פלאש 90
בנימין נתניהו בישיבת ממשלה. צילום: פלאש 90



פנייה מיוחדת הגיעה באחרונה למשרד ראש הממשלה במסגרת חוק חופש המידע: קבלת מידע בנוגע לשיעור ההוצאה מתקציב המדינה על צבע לשיערו של ראש הממשלה בנימין נתניהו - כך מפרסם היום אתר "מזבלה".

"מהם צבעי השיער שנרכשו עבור ראש הממשלה? אנא פרטו את הגוונים ששיערו של ראש הממשלה נצבע בהם, מאלו מותגים, והאם נעשה שימוש במי חמצן - 6% או 9%. אנא פרטו לפי תאריכים מדוייקים", נכתב בבקשה שנשלחה ללשכת נתניהו.

עוד התבקש משרד ראש הממשלה לספק מידע לגבי "עבור כל אחד מהתאריכים. האם נעשה שימוש באבקה הלבנה על מנת לשמר את הצבע בגוון טוב יותר. עבור כל אחד מהתאריכים - כמה זמן השאירו את הצבע על ראשו של ראש הממשלה, בכל אחת מהפעמים".

ראש הממשלה החליף באחרונה כמה פעמים את צבע השיער בראשו: לבן, שחור, סגול, חום ואפור. בשבוע שעבר, במהלך טיול שערך בחג הפסח, הציג נתניהו סרטון בעמד הפייסבוק שלו שבו התלוצץ על העיסוק בצבע שיערו. נתניהו אמר: "הכול ירוק, קצת חום, ואני לא מדבר על צבע השיער שלי. אגב אומרים שחום זה האפור החדש. אני מבטיח לכם שבעוד כמה שבועות האפור הישן יצמח".

יצוין כי ראש הממשלה זכאי לתקציב מיוחד לאיפור, בתוקף תפקידו.
בנימין נתניהו משרד ראש הממשלה חוק חופש המידע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד