י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פרסום ראשון: מכתב ההתפטרות הדרמטי בת"א

'בחדרי חרדים' עם מכתב ההתפטרות הדרמטי, ששיגר הבוקר חבר סיעת ש"ס במועצת עיריית ת"א, לראש העיר

אלנתן עם חכם שלום כהן אמש
אלנתן עם חכם שלום כהן אמש

לאחר הדרמה אמש, והודעת הנציגים החרדים בת"א על התפטרותם בהוראת גדולי ישראל, בעקבות חוק העזר העירוני המתיר לפתוח מרכולים בשבת. "בחדרי חרדים" מציג את מכתב ההתפטרות של חבר המועצה מש"ס נתן אלנתן, אותו שיגר לראש העיר רון חולדאי.

במכתב אומר אלנתן כי "הרינו להודיעך, כי בעקבות אישרור חוק העזר לתל אביב יפו, המתיר פתיחה של מרכולים ביום שבת קודש ברחבי העיר, החליטו מועצת חכמי התורה ומועצת גדולי התורה להורות לנו על פרישה מהקואליציה העירונית". הנציג החרדי הוסיף כי "משכך הרינו להודיעך שאנו פורשים מידית מהקואליציה העירונית".

כזכור, אמש, לאחר ההתפטרות, הגיע נשיא המועצת חכם שלום כהן לכינוס בת"א, ושם תקף בחומרה את בג"ץ ואף איים על פרישה מהממשלה.

"ברוך ה' הנציגים שלנו פרשו מהקואליציה. צריך להילחם בכל מהבג"צ הזה עושה, ואם לא - יפרשו אפילו מהממשלה. תתפללו על רבי אריה שה' יהיה בעזרו ושימשיך לעשות עוד ועוד למען כבודו יתברך. צריך להילחם בבג"צ בעניין חילולי השבת - עד כדי פרישה מהממשלה".

נשיא המועצת הגר"ש כהן אמר בדבריו: "יש לנו היום את השג"צ (בג"צ) שעושה לנו את כל הצרות של חילולי השבת. הם שולטים היום".

כמו"כ, נשיא מועצת חכמי התורה הביע תמיכה ביו"ר ש"ס השר דרעי על מאבקו בנושא. "ברוך ה' שקם לנו נציגנו, ייזכר לטוב, הרב אריה דרעי שנלחם בכל אונו בכל העניינים וגם בנושא הזה".

היום בשעה 14.00 תתקיים ישיבת המשך לישיבה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בלשכת השר יריב לוין בהשתתפות השרים יעקב ליצמן, משה גפני, אריה דרעי, ונפתלי בנט או נציג מטעמו.

מכתב ההתפטרות


תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד