י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סאגת המרכולים: החרדים נפגשים ומחממים מנועים

לאחר שנשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן אמר אמש כי יש להאבק על פתיחת המרכולים גם במחיר של פרישה מהקואליציה, ייפגשו היום בצהריים ראשי המפלגות החרדיות עם השר יריב לוין שמונה ע"י ראש הממשלה נתניהו לתווך בסוגיה

צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90

מאבק המרכולים: היום בשעה 2:00 ייפגשו ראשי המפלגות החרדיות השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן וח"כ משה גפני עם השר יריב לוין שמונה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לתווך בסוגיית המרכולים והדרישה החרדית לחוקק חוק שייבטל רטרואקטיבית את החלטת בג"ץ לפתוח מרכולים בשבת בת"א.

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי בפגישה של דרעי, ליצמן וגפני עם השר לווין ישתתף גם סגן השר אלי בן דהן שייצג את 'הבית היהודי' ואת השר בנט שמעניקים גיבוי מלא למפלגות החרדיות.

כמו"כ, ל"בחדרי חרדים" נודע כי בנוסף, סיעת יהדות התורה תתכנס היום לאחר סיום ההצבעות על התאגיד בכדי לדון בדרישה החרדית ובהצעת החוק החדשה שתבטל את החלטת בג"ץ לפתוח את המרכולים בשבת בת"א.

קודם לכן הבוקר, חברי הכנסת החרדים, מש"ס ומיהדות התורה, ניצלו את דיון הפגרה על התאגיד ותקפו בחומרה מעל דוכן הכנסת את בג"ץ ומערכת המשפט. ח"כ מיכאל מלכיאלי הגדיל לעשות והקריא את דבריו אמש של נשיא המועצת חכם שלום שאמר כי נאבק על השבת גם במחיר של פרישה מהקואליציה.
סערת המרכולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד