י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הסוף לפקקים? זו היציאה החדשה מבני ברק

במטרה להקל על עומס התנועה בצומת 'קוקה-קולה', נפתחה יציאה חדשה מבני-ברק לכביש גהה • מזכיר העירייה ודוברה: "קידום התכנית נמשך זמן ניכר, לאחר שגורמים שונים ניסו להקשות על הוצאתה לפועל, אך ראש העיר עשה הכל לאישור התכנית, בהבהירו כי המצב הנוכחי הוא בלתי נסבל"

היציאה החדשה ברחוב אברהם בן דוד (צילום: דוברות העירייה)
היציאה החדשה ברחוב אברהם בן דוד (צילום: דוברות העירייה)

הסוף לפקקים ביציאה מבני ברק? כנראה שמוקדם מידי לחגוג, אך התכנית החדשה שאושרה הבוקר תספק לתושבי העיר והבאים בשעריה הקלה.

הבוקר (שלישי), הורה ראש העיר חנוך זייברט ליישם את התכנית המרכזית שאושרה לשיפור ולשדרוג מצב התנועה הציבורית והפרטית ברחוב הרב כהנמן בבני ברק, וביחוד בצומת "קוקה קולה" וסביבתו ופתח יציאה חדשה מהעיר שעד היום היה אפשר רק להכנס ממנה.

מדובר בתוכנית הנמצאת שנים רבות בעירייה ונגרמו לה עיכובים, בין היתר על ידי גורמים מתוך העירייה, ולאחר כל המאמצים נפתח ציר תנועה נוסף מרחוב אברהם בן-דוד לכביש גהה, לכיוון ירושלים והדרום.

(היציאה החדשה מבני ברק. צילום: בני ברקים)


כידוע, המצב התחבורתי לאורך רחוב הרב כהנמן בבני ברק הוא קשה מנשוא. מדי יום - ובעיקר בערבי שבתות וחגים - משתרכים ברחוב הארוך טורים ארוכים של כלי רכב. בעקבות כך, הנחה ראש העיר זייברט את חנוך זיידמן, מנהל האגף לתשתיות ולפיתוח של העירייה להוציא לפועל תכנית לפתיחת ציר תנועה נוסף לכיוון כביש "גהה" והיציאה מהעיר לעבר ירושלים וערים נוספות, במרחוב אברהם בן דוד.

אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה מסר, כי קידום התכנית נמשך זמן ניכר, לאחר שגורמים שונים ניסו להקשות על הוצאתה לפועל, אך ראש העיר עשה הכל בקרב הדרגים הבכירים ביותר של משרד התחבורה, לאישור התכנית, בהבהירו כי המצב הנוכחי הוא בלתי נסבל, ובכל יום מתווספים כלי רכב נוספים לכבישים, כך שהמצב נעשה קשה יותר ויותר, וזאת בנוסף לעבודות "הרכבת הקלה" המתבצעות בסמיכות לכביש זה ואף הן - עם כל חיוניותן - מקשות על התנועה בסביבה.

יצויין כי תושבים ברחוב בן דוד התנגדו לפתיחת היציאה הנוספת, וזאת מטעמים מובנים של הגברת היקפי התנועה ברחובם. בעירייה היה מי שסייע להם במאבק, אולם לחץ בלתי פוסק מצד חבר הכנסת אייכלר הביא להתנעת המהלך.
פקקים יציאה אברהם בן דוד חנוך זייברט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד