ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

וידיאו • סערת המרכולים: הפגישה הדרמטית של החרדים צפו

ראשי המפלגות החרדיות, השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן וח"כ משה גפני יחד עם סגן השר אלי בן דהן נפגשו עם השר יריב לוין - בנושא דרישת החרדים והדתיים לחוקק חוק שיעקוף את החלטת בג"ץ שהתיר לפתוח מרכולים בשבת • צפו בתיעוד

וידיאו • סערת המרכולים: הפגישה הדרמטית של החרדים  צפו

מאבק המרכולים: ראשי המפלגות החרדיות השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן וח"כ משה גפני, נפגשו עם השר יריב לוין שמונה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לתווך בסוגיית המרכולים והדרישה החרדית לחוקק חוק שייבטל רטרואקטיבית את החלטת בג"ץ לפתוח מרכולים בשבת בת"א.


ראשי המפלגות החרדיות מגיעים לפגישה

כפי שפורסם לפני הפגישה, ב"בחדרי חרדים", בפגישה עם השר לוין השתתף גם סגן השר אלי בן דהן שייצג את 'הבית היהודי' ואת השר בנט שמעניקים גיבוי מלא למפלגות החרדיות.

כמו"כ, ל"בחדרי חרדים" נודע כי בנוסף, סיעת יהדות התורה תתכנס היום לאחר סיום ההצבעות על התאגיד בכדי לדון בדרישה החרדית ובהצעת החוק החדשה שתבטל את החלטת בג"ץ לפתוח את המרכולים בשבת בת"א.

קודם לכן הבוקר, חברי הכנסת החרדים, מש"ס ומיהדות התורה, ניצלו את דיון הפגרה על התאגיד ותקפו בחומרה מעל דוכן הכנסת את בג"ץ ומערכת המשפט. ח"כ מיכאל מלכיאלי הגדיל לעשות והקריא את דבריו אמש של נשיא המועצת חכם שלום שאמר כי נאבק על השבת גם במחיר של פרישה מהקואליציה.

בהודעה משותפת שהוציאו ש"ס ויהדות התורה נאמר: "בפגישה שהתקיימה היום בלשכתו של השר יריב לוין, בהשתתפות נציגי הסיעות החרדיות והדתיות, הבהירו הנציגים את הצורך בקידום תיקון חקיקה באופן שישמר את הסטאטוס קוו בעניין שמירת השבת במרכולים, הן בתל אביב והן ברחבי הארץ".

"נציגי המפלגות החרדיות הביאו את הצעותיהם גם לגבי תיקוני החקיקה וגם לשאר הנושאים. הנציגים החרדיים דרשו לקבל תשובות באופן המהיר ביותר" אמרו במפלגות החרדיות.











סערת המרכולים יעקב ליצמן משה גפני אריה דרעי יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד