י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הגרב"מ אזרחי חיזק את ביתר: "כל אחד יכול להיות גדול הדור" • צפו

הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, ראש ישיבת עטרת ישראל וחבר מועצת גדולי התורה, הגיע אתמול (שני) לביקור בעיר ביתר עילית לרגל סיום ימי בין הזמנים • במהלך דברי החיזוק שנשא אמר ראש הישיבה: "אם הקב"ה בחר ביהודי לתת לו את התורה, ממילא הוא נתן לו את הכוחות להיות גדול הדור ממש" • צפו

הגרב"מ אזרחי חיזק את ביתר: "כל אחד יכול להיות גדול הדור" • צפו
ברוך אוביץ

הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, ראש ישיבת עטרת ישראל וחבר מועצת גדולי התורה, הגיע אתמול (שני) לביקור בעיר ביתר עילית לרגל סיום ימי בין הזמנים.

הגרב"מ אזרחי הגיע לתלמוד תורה 'נטעי מאיר' - הת"ת של ציבור בני התורה הוותיק ביותר בעיר הנקרא על שמו של חמיו המשגיח הגה"צ רבי מאיר חדש ז"ל.

במהלך דברי החיזוק שנשא בפני מאות הילדים והמלמדים, ציין הגרב"מ כי בוגרי המוסדות בעיר ביתר מפארים היום את היכלי הישיבות והכוללים בכל רחבי הארץ. לאחר מכן בירך בחום את כל ילדי הת"ת שיזכו לגדול ולפרוח בעמל התורה ולגדול להיות תלמידי חכמים מופלגים.



משם המשיך ראש הישיבה להיכל בית הכנסת "זכור לאברהם" שע"י קהילת "דרך שמחה", שם נשא את המשא המרכזי לבחורי הישיבות הקדושות, השוקדים על תלמודם בישיבות בין הזמנים ברחבי העיר.

בדבריו עמד על הזכות שיש לכל בן תורה בכך שנבחר להיות "עמל בתורה" שזוהי זכות הקיום של העם היהודי כולו. "אם הקב"ה בחר ביהודי לתת לו את התורה, ממילא הוא נתן לו את הכוחות לקבל את התורה בשלמותה ולגדול לפרוח להיות גדול הדור ממש". כן עמד בדבריו על כח הטומאה שמנסה בכל עת וגם בזמננו לפגוע בתורה הקדושה ובלומדי התורה.

בכניסה לעיר קיבלו את פניו ראש העיר מאיר רובינשטיין וסגנו יצחק רביץ.

צילום: ברוך אוביץ






































































הרב ברוך מרדכי אזרחי מסע חיזוק ביתר עילית גדול הדור מאיר רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד