י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: נתניהו מגיב לביטול הפגישה עם השר הגרמני

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב לסערה סביב ביטול פגישתו עם שר החוץ הגרמני, זאת בעקבות פגישתו של השר עם ארגוני שמאל קיצוניים: "החיילים שומרים עלינו - אנחנו נשמור עליהם" • צפו

צפו: נתניהו מגיב לביטול הפגישה עם השר הגרמני
יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפני זמן קצר (שלישי) לסערה סביב ביטול פגישתו עם שר החוץ הגרמני, זאת בעקבות פגישתו של השר עם ארגוני שמאל קיצוניים.

"אני מוביל את יחסי החוץ של ישראל לפריחה חסרת תקדים, אבל אני עושה זאת מתוך מדיניות לאומית גאה ותקיפה, ולא מתוך הרכנת ראש והתרפסות" אמר נתניהו והוסיף כי "היחסים שלנו עם גרמניה איתנים והם חשובים והם גם יימשכו כך".



נתניהו הצהיר כי ביטול הפגישה תהפוך למדיניות רשמית שלו: "המדיניות שלי היא ברורה: לא להיפגש עם דיפלומטים, שמבקרים בישראל ונפגשים עם ארגונים שמכפישים את חיילי צה"ל ומבקשים להעמיד לדין את החיילים שלנו כפושעי מלחמה".

לדבריו, "אותם דיפלומטים לא יעלו על דעתם לעשות את זה בארה"ב או בבריטניה, או בשום מקום אחר. החיילים שלנו הם הבסיס לקיומנו. הם שומרים עלינו, ואנחנו נשמור עליהם".

כזכור, אמש דווח ב"בחדשות 2" כי נתניהו הציב אולטימטום בפני שר החוץ של גרמניה, לפיו, במידה וייפגש עם ארגוני שמאל קיצוניים הפגישה עמו תבוטל. ואכן, שר החוץ הגרמני הודיע כי בכוונתו להיפגש עם אנשי "בצלם" ו"שוברים שתיקה", מה שהוביל את נתניהו לממש את האיום.

מוקדם יותר דווח כי השר הגרמני סירב לשוחח עם נתניהו בטלפון, זאת לאחר שראש הממשלה ביקש להסביר לשר את הצעד בו נקט. במערכת הפוליטית נרשמה סערה סביב החלטתו של נתניהו, אך על פי דבריו הערב, נראה כי החרמת דיפלומטים שייפגשו עם ארגוני שמאל תהפוך למדיניות קבועה.
בנימין נתניהו אולטימטום גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד