י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הפריץ מלגלג על מוישהל'ה • טורו של חברון

אפילו חובש הכיפה, המייצג את העמדה החרדית מעל גבי 'מזבח השנאה' הקרוי 'ידיעות אחרונות', לא סיפק תשובות • במלחמה כמו במלחמה, יש פיתרון אחד

הפריץ מלגלג על מוישהל'ה • טורו של חברון



אי-אפשר להמשיך להתעלם מגל ההסתה הבלתי פוסק שמגיע מכיוון התקשורת הכללית ומכוון ישירות כנגד הציבור החרדי.

גלי הסתה רבים עברנו במהלך השנים. תמיד העדפנו לשתוק, להרכין ראש ולהמתין עד יעבור זעם, אך הגענו להסתה במימדים שלא הכרנו, כשעל הכל מנצחת התקשורת הכללית, בראשותו ורשעותו של העיתון 'ידיעות אחרונות', שלאחרונה שם לו למטרה להשמיד, להרוג ולאבד את כל היהודים החרדים לדבר ה'.

בגיליון יום שישי האחרון הופיעה בעיתון 'כתבת תחקיר' בת ארבעה עמודים שגרמה לעולם שלם להגיע למסקנה ברורה, כי הציבור החרדי במדינה אינו אלא קבוצת נוכלים וגנבים. נראה, כי במשך תקופה ארוכה ישבו עורכי וכתבי העיתון והגו רעיון: הכיצד 'להפיל' את הציבור החרדי.

ביום שישי האחרון הם יכלו לערוך בבניין המערכת את מסיבת הניצחון כשבשיאה הובא 'מוישהל'ה היהודי' כשהוא כפות ועייף - והחל לרקוד ולפזז במרכז המעגל, לקול צחוקם המגלגל של הפריצים לבית 'ידיעות אחרונות'.

מלחמת דם

אין ספק, כי הציבור נבוך אל מול כתבת התחקיר.

אפילו חובש הכיפה, המייצג את עמדת הציבור החרדי מעל גבי 'מזבח השנאה' הקרוי 'ידיעות אחרונות', נותר פעור פה, מבולבל, נבוך אך בעיקר לא העניק תשובות מספקות המניחות את הדעת.

אנחנו יכולים לתרץ אלפי תירוצים וכולם צודקים: האפליה המשוועת והמוכחת בקבלת עובדים חרדים למקומות עבודה, הכבילה בחוק שאינה מאפשרת לימוד תורה תוך שילוב עבודה.

רבים הם ההסברים שגרמו לאותם אברכים להתקשר ולנסות להערים על הרשויות מתוך מצוקה אמיתית, אבל לעולם לא נצליח לשכנע כלי תקשורת, שלא טובת כספי המדינה עמדה לנגד עיניו אלא רק ללבות אש, שנאה ופירוד העם.

ביום שישי האחרון, הכריז העיתון 'ידיעות אחרונות' מלחמת דם כנגד הציבור החרדי בארץ ישראל. במלחמה, כמו במלחמה, צריכים לשנס מותניים ולהשיב אש ולא לשתוק.

זה הזמן לדלות מהארכיונים של השנה האחרונה את רשימת הזמרים, עורכי הדין, מרצי האוניברסיטאות, רופאים, פוליטיקאים ואנשי תקשורת מהציבור הכללי שהועמדו לדין, נקנסו ואף נעצרו בגין אי דיווח על הכנסות וגניבת כספי המדינה.

זה הזמן להבליט בכותרות ראשיות בתקשורת החרדית אזרחים המואשמים בדיווח כוזב לביטוח הלאומי, תושבים שהצליחו להערים על חברות הביטוח במיליוני שקלים, בעלי חברות במשק שקיבלו סיוע מהמדינה על בסיס דיווח כוזב - והרשימה עוד ארוכה.

לא, אין לי שום מטרה חלילה להכפיש אנשים אחרים ולהוציא קלונם ברבים, אולם רק בדרך זו נוכל לשבר את אוזנם של כל תושבי המדינה כי לא כספי ציבור עומדים לנגד עיניהם של אנשי 'ידיעות אחרונות', אלא הכפשת עולם התורה והכחדת ציבור של מיליון נפש שומרי תורה ומצוות ההולך וגדל משנה לשנה ומאיים על ה'חופש' במדינת ישראל.

טורו של חברון גרנביץ' מופיע ב'קו עיתונות דתית' ובאתר 'בחדרי חרדים'

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד