י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כך חיסל ארגון חרדי את הקמפיין הרפורמי

ארגונים רפורמיים השיקו קמפיין רשת ושלטי חוצות, נגד נישואים ברבנות. ארגון חרדי פעל במהירות והצליח לחסל את הקמפיין

צילום: יעקב לדרמן
צילום: יעקב לדרמן

ארגונים רפורמיים הפועלים נגד הרבנות הראשית לישראל יצאו בימים האחרונים בשלטי חוצות הקוראים להינשא שלא ברבנות.

בתגובה עשרות רבנים חרדים המאוגדים תחת ארגון "בנועם דניאלי", פעלו במהרה ונתנו תשובה הולמת נגד הקמפיין.

הקמפיין הרפורמי שכותרתו "יש אלטרנטיבה לנישואין ברבנות", תחת הסלוגן "משפחה שווה", קורא לעם ישראל להקיש 'חתונה שווה' בגוגל, על מנת להגיע לאתר שלהם ובכך לקעקע את היסודות ההלכתיים של היהדות.

אך לפני שעשרות זוגות חילוניים השתכנעו להתחתן בחתונה שאינה כדת משה וישראל, פעל ארגון רבני חרדי במהירות רבה ונתן תשובה הולמת לקמפיין כשהוא השיק קמפיין קידום בגוגל על מילות החיפוש "משפחה שווה", כדי שהגולשים הפוטנציאלים של הארגון הרפורמי יגיעו לאתר של ארגון "בנועם דניאלי", ובכך מנעו הידרדרות של זוגות.

הרב ישראל מאיר ריאני מייסד הארגון אמר כי "אותם ארגונים השקיעו מאות אלפי שקלים כדי להשיג כמה שיותר זוגות חילוניים שירצו חתונה אלטרנטיבית אך ברגע האחרון הצלחנו בסייעתא דשמיא למנוע מהם להתקדם עם המהלך שהיה מקעקע את יסודות ההלכה".

לדבריו, "צריך להבין שמידי יום ארגונים רפורמיים מנסים להרוס את מערך הנישואין של הרבנות הראשית לישראל, ואנחנו נלחמים בהם יום וליל כדי להציל עוד ועוד זוגות. הפעם במאבקנו - מיליוני שקלים שהושקעו בקמפיין שלהם יסייעו לנו לחשוף את המיזם שלנו לתושבי מדינת ישראל. בכך אנו גוזלים את החנית מיד המצרי".
קמפיין נישואין רבנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד