י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הגיע הזמן לסתום את הפה לשוברים שתיקה

חושבת שהוא ופעילים בארגון "בצלם", "שוברים שתיקה", "ג'יי סטריט", "הקרן החדשה לישראל" ושאר דומיו - הם פשוט בוגדים. בוגדים במדינה שלהם, בוגדים בערכי ארצם, בוגדים ביהדותם // מאי גולן שמה מראה מול ארגוני השמאל הקיצוני

(נתי שוחט, פלאש 90)
(נתי שוחט, פלאש 90)

לאחרונה התארחתי בפאנל טלוויזיוני ברשת זרה, שם ישבתי אל מול פעיל בכיר לשעבר בארגון "בצלם". במשך 25 הדקות של התוכנית התווכחנו, לא הסכמנו ומשכנו כל אחד לצד שלו, עד שפתאום הבנתי שהדיון כאן בכלל לא מונע משני צדדים של המפה הפוליטית ואף איבד ענייניות רלוונטית או אפילו אידיאולוגיה. קלטתי, שאני לא מתווכחת עם פעיל שמאל או אפילו עם פעיל שמאל רדיקאלי, אני בעצם מתווכחת עם מי שמונע מרצון אחד ורצון אחד בלבד: הכפשת חיילי צה"ל ומדינת ישראל באשר היא.

בשלב מסויים כשראיתי את השנאה היוקדת מעיניו של אותו פעיל, אמרתי לו בלב שלם שאני חושבת שהוא ופעילים בארגון "בצלם", "שוברים שתיקה", "ג'יי סטריט", "הקרן החדשה לישראל" ושאר דומיו - הם פשוט בוגדים. בוגדים במדינה שלהם, בוגדים בערכי ארצם, בוגדים ביהדותם. מיד כשנאמרה דעתי (שאני עדיין עומדת מאחוריה), קם ממקומו אותו פעיל ואמר שהוא לא מוכן שאגיד את המשפט הזה ושאני מסיתה.

האמת, מבדח משהו. כי כשהוא אמר שאנחנו עם כובש שהורג אזרחים, נשים וילדים חפים מפשע הוא לא הסית, כשהוא האשים את חיילי צה"ל באלימות שווא והסתובב בעולם בכדי להפוך את הצבא המוסרי בעולם לצבא האלים והמושחת ביותר - זו כמובן לא הסתה בכלל, כשהוא וחבריו הישראלים, היהודים, מקדישים את כל זמנם כדי להפיץ לשון הרע כנגד מדינת היהודים היחידה שיש לנו, זו בכלל הסברה למען ישראל. ברור, איך לא ראיתי את זה קודם.

כדרכי בקודש לא חזרתי בי ובטח שלא התנצלתי, והוא אל תדאגו, חזר למקומו במהירה, הוא הרי לא יפסיד זמן מסך יקר כדי להמשיך ולהפיץ את הפרופוגנדה השקרית שלו כנגד מי שהולך להגן עליו ועל משפחתו בארץ הקודש - שבעיניו בכלל שייכת למוסלמים, לנוצרים, לאפריקאים, העיקר לא ליהודים. הוא חזר לאולפן ואף איים בתביעת דיבה שמאוד הפחידה אותי יש לציין... אבל הדבר שנותר איתי מהאירוע הגרוטסקי הזה, הוא לאו דווקא העובדה ששוב פגשתי בפעיל שמאל קיצוני שדבריו שוב הזויים ומנותקים לחלוטין מהמציאות, אלא שיצר הרע כנגד מדינת ישראל חצה קווים אדומים ועבר לצד שעוד לא הכרנו. צד שבו אנשים מתוכינו מוכרים את נשמתם עבור בצע כסף ולפעמים גם עבור נזיד עדשים וזאת רק בכדי להצדיק את פעולות הטרור כנגד העם היהודי ולהפוך את עם ישראל כעם ללא זכות קיום וללא לגיטמציה לחיים.

השבוע כשראש הממשלה בנימין נתניהו סירב לפגוש את שר החוץ הגרמני לאחר שזה לא הסכים לוותר על פגישה עם פעילי הארגונים: "שוברים שתיקה" ו "בצלם" (ארגונים שאני שבאמת לא יכולה למצוא עליהם אפילו מילה טובה אחת במילון ואת המילים שאני באמת רוצה להגיד אחסוך מכם), הבנתי שהפתרון היחיד לארגוני ההסתה וההשמצה האלו הם אחד: התעלמות מוחלטת. הגיע הזמן שנמחק אותם מהלקסיקון שלנו. הם אולי מצליחים בקמפוסים בארה"ב ובקרב חוגים קיצוניים באירופה, אבל אין שום סיבה שהם יצליחו גם פה.

הגיע הזמן לשבור שתיקה פעם אחת ולתמיד ולסתום לשוברים שתיקה את הפה. הגיע הזמן לשמור על צלם האנוש שלנו ולעשות כמנהג שומר נפשו ירחק - מחבורת עוכרי ישראל של ארגון "בצלם". הגיע הזמן להגיד די ולחוקק את החוקים שצריך לחוקק בשביל ששונאי ישראל לא ימשיכו לקבל כסף מאנטישמים מחו"ל למימון דברי הבלע שלהם ובמקביל, להפסיק לתת להם את היחס והלגיטימציה שהם מקבלים כאן בישראל. כי בסך הכל - הם פשוט אוהבים את כל זה, מפללים לזה ומחכים לתשומת הלב מאיתנו.

כל גידוף או תגובה שהם מקבלים מאזרחי ישראל הזועמים, מוכיחה להם שהם מצליחים בפעילותם, ומדינת ישראל, שבימים הקרובים עומדת לחגוג יום הולדת 69, צריכה להתעסק באיך להמשיך ולחזק את העם היהודי היושב בציון ולא את אויביה מבית.

עם ישראל חי למרות שונאיה מבפנים ומבחוץ. הרי עברנו את פרעה אז בטח שנעבור גם את זה.

יום עצמאות שמח!
שוברים שתיקה בצלם בוגדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד