ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

טראמפ הכביד על וול סטריט; טוויטר קפצה ב-8%

הצגת רפורמת המס ודיווח כי טראמפ נערך לפרישת ארה"ב מהסכם הסחר הצפון אמריקאי גררו את המדדים בוול סטריט לסגירה שלילית • בואינג ופרוקטר אנד גמבל דיווחו על מכירות מאכזבות

  • א' אייר התשע"ז
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



בורסות וול סטריט נסגרו בירידות קלות לאחר שהצגתה הרשמית של רפורמת המס של הנשיא טראמפ הגבירה את החששות מפני גידול בגירעון בתקציב הממשל בארה"ב, ובעקבות דיווח לפיו טראמפ מתכוון לחתום על צו נשיאותי לפרישת ארה"ב מהסכם הסחר החופשי של צפון אמריקה (NAFTA).

המסחר התנהל גם על רקע דו"חות כספיים מעורבים שפירסמו היום שורה של חברות אמריקאיות בולטות, בהן טוויטר, בואינג, P&G ופפסיקו.

מדד דאו ג'ונס נסוג בפחות מ-0.1%; מדד S&P 500, אשר טיפס במהלך יום המסחר מעל לשיא הסגירה שלו, נסגר לבסוף בירידה של 0.1%. מדד נאסד"ק, אשר נסגר ביום שלישי בשיא נומינלי לאחר שפרץ לראשונה בתולדותיו את רף 6,000 נקודות, נסגר היום בירידה קלה ביותר.

מניית טוויטר ( 15.82 +7.91% ) נסקה בקרוב ל-8% ונסגרה בשיא של חודשיים, לאחר שחברת המדיה החברתית דיווחה על תוצאות כספיות טובות מהצפוי בשורה העליונה והתחתונה.

מניית בואינג ( 181.71 -0.98% ) איבדה 1% לאחר שיצרנית מטוסי הנוסעים הגדולה ביותר בעולם דיווחה על ירידה חדה מהצפוי בהכנסותיה ברבעון הראשון של השנה.

מניית פרוקטר אנד גמבל ( 87.74 -2.51% ) נפלה ב-2.5% אחרי שענקית מוצרי הצריכה דיווחה על ירידה ברווחיה הרבעוניים ועל מכירות נמוכות מהצפוי, על רקע האטה בצמיחת השוק, חוסר ודאות גאופוליטית והתחזקות הדולר בעולם.

מניית פפסיקו ( 113.33 -0.73% ) ירדה ב-0.7% למרות שענקית המשקאות הקלים והחטיפים דיווחה על רווח ומכירות רבעוניים שעלו על תחזיות האנליסטים.
טוויטר וול סטריט הסכם סחר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד