י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ביזנס אנד פלז'ר: תל אביב נערכת להגעתם של 10,000 תיירים ביוני

הצפת התיירים נובעת משבעה כנסים מקצועיים; על פי ההערכות, צפויות להירשם בעיר למעלה מ-45 אלף לינות • עד סוף 2017 צפויים להיפתח כ-700 חדרי מלון חדשים בעיר, דבר שיגדיל ב-10% את כמות חדרי המלון בעיר

מגדל תל אביב. קרדיט צילום: מילוסלבסקי אדריכלים
מגדל תל אביב. קרדיט צילום: מילוסלבסקי אדריכלים



העיר תל אביב נערכת להגעתם של 10,000 תיירים ביוני הקרוב – שיא כניסות תיירים לעיר לחודש יוני. הצפת התיירים נובעת משבעה כנסים מקצועיים שמתקיימים בעיר ומושכים אליהם תיירים מהמגזר העסקי. הכינוס הגדול ביותר, ISDEF 2017, מתקיים במרכז הירידים, עוסק בביטחון וסייבר וצפוי למשוך כ-4,000 משתתפים מחו"ל. התערוכה נערכת ממש בצמידות לאירועי שבוע הגאווה, שצפויים גם כן למשוך לארץ כ-4,000 תיירים.

במקביל מארח בנק Jefferies בימים אלו משלחת של משקיעים בחברות אוטומציה בכנס בהילטון, שצפוי להביא עוד 1,000 משתתפים מחו"ל, לצד תערוכה לייצור ושיווק תוצרת חקלאית וכנס הניתוחים הבריאטריים.

לפי ההערכות של עיריית תל אביב, צפויות להירשם בעיר למעלה מ-45 אלף לינות, כאשר 25 אלף מהלינות יגיעו מהמגזר העסקי, שצפוי להתאכסן בבתי מלון ברמת ארבעה וחמישה כוכבים.

"התמהיל של הקהל העסקי והטכנולוגי, מייצר חיבור שמבטא בדיוק את הייחוד של תל אביב כיעד תיירותי מושך ואת עולמות התוכן שלה", אומר איתן שוורץ, מנכ"ל החברה העירונית "עיר עולם ותיירות" בת"א. "השילוב הזה ממקסם את היתרונות של תל אביב כיעד תיירותי. האתגר שלנו הוא לייצר לבאי העיר חוויה חיובית ומסבירת פנים. לשם כך אנחנו מקימים עמדות מידע נגישות לתיירים על גבי משאית ניידת שתוצב לרוב בסמוך לחוף גורדון, במהלך יוני תוקם עמדת מידע בתוך מגדל השעון בכיכר יפו, ואנו מגייסים את שטחי הפרסום העירוניים כדי לקדם את בואם של התיירים באירועים השונים".

עם זאת, שוורץ מכיר באתגר של משיכת כינוסים לעיר לא רק בימי השיא – אלא גם בעונות התיירות החלשות. בימים אלו עמלים בעיריית תל אביב על הקמת לשכת כנסים, שבאוקטובר אמורה להציג תוכנית פעילות לעירייה שתמשוך לעיר כנס בינלאומי גדול אחד מידי חודש. ביוני יחל פיילוט של פעילות הלשכה שתציע לבעלי עניין ויזמים בעולם הכנסים ליווי, ייעוץ וקישור בין גופים מתאימים בניסיון ליצירת שיתופי פעולה.
תל אביב תיירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד