ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

חברי הכנסת קיש וסמוטריץ: הכותרות הבוקר לקראת הגעת טראמפ לישראל 'פייק ניוז'

הנשיא טראמפ היה קורא לכותרות מהבוקר: פייק ניוז. אנו מברכים על ביקורו של נשיא ארה"ב בישראל בעיצומן של חגיגות היובל לשחרור חבלי ארצנו. משוכנעים שהנשיא טראמפ, שנלחם בטרור ברחבי העולם, לא יתן ידו לקידום רעיון הקמת מדינת טרור בארץ ישראל

יואב קיש. צילום: פלאש 90
יואב קיש. צילום: פלאש 90

על רקע ההכנות לקראת ביקורו של הנשיא האמריקאי דולנד טראמפ לישראל, דיווחים שונים מפרסמים פרטים מהיוזמה המדינית החדשה של טראמפ, שמטרתה להניע תהליך מדיני בין ישראל לפלסטינים.

בעקבות כך, ראשי שדולת א"י בכנסת ח״כ יואב קיש וח״כ בצלאל סמוטריץ אמרו הבוקר: הנשיא טראמפ היה קורא לכותרות מהבוקר: פייק ניוז.

אנו מברכים על ביקורו של נשיא ארה"ב בישראל בעיצומן של חגיגות היובל לשחרור חבלי ארצנו. משוכנעים שהנשיא טראמפ, שנלחם בטרור ברחבי העולם, לא יתן ידו לקידום רעיון הקמת מדינת טרור בארץ ישראל. ממשלה ימנית לאומית לא תקדם הקמת מדינה פלסטינית או מסירת חבלי מולדת.

על פי היוזמה, שכלל לא בטוח שתתקבל באהדה בישראל, טראמפ יכריז על הכרה בירושלים כבירת ישראל, אולם הוא לא צפוי להודיע על העברת השגרירות לירושלים, זאת למרות הבטחותיו הרבות בעניין, מול המצלמות, בתקופת מסע הבחירות האמריקאי.

במקביל להכרזה על ירושלים כבירת ישראל – צפוי טראמפ להצהיר כי הוא תומך בהקמת מדינה פלסטינית, כך על פי הדיווחים הבוקר. בנוסף, הנשיא האמריקאי - צפוי להיפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ב-3 במאי.

גם ביקורו של טראמפ בישראל, שפרטיו טרם ידועים, צפוי להשתלב במאמציו המדיניים של טראמפ וברצונו להתניע באיזור מהלך מדיני בין ישראל לפלסטינים.

היום תנחת בישראל משלחת גדולה של 25 בעלי תפקידים אמריקנים שונים, שתחל בהכנות לקראת ביקורו של טראמפ בישראל. כאמור, עדיין לא ברור מתי יתקיים הביקור, ואיזה אופי יהיה לו, ביקור ממלכתי או ביקור עבודה.
דונלד טראמפ ביקור פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד