ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

פרסום ראשון: חברי קבוצת הרכישה באחיסמך הולכים לכינוס נכסים

אחרי 7 שנים בהן לא עלו טרקטורים על השטח, זאת למרות תשלומי הכספים, נציגי רוכשי קבוצת הרכישה באחיסמך מנסים לצאת לדרך חדשה. נציגי הרוכשים פנו לביהמ"ש בבקשה לכינוס נכסים. היעד: בנייה תוך שנה • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

אזור הפרויקט באחיסמך
אזור הפרויקט באחיסמך צילום: באדיבות המצלם



פרסום ראשון: אחרי למעלה משבע שנים של פרויקט תקוע, כספים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים ששוכבים כאבן שאין לה הופכים, הפרויקט התקוע באחיסמך של קבוצת דיור למעשה – מנסה לעלות על דרך חדשה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי נציגי הרוכשים פנו לפני שעה קלה (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד בבקשה לכינוס נכסים. עורכי הדין, גיל נבו, אבי בלום ואורי כהנא, ממשרד כבירי נבו קידר בלום, פנו בשם נציגות הרוכשים.

לדבריהם, כעת מתגלה מה מתרחש מאחורי הקלעים של קבוצות הרכישה, עם כל החוליים עליהם שומעים חדשות לבקרים בפרשיות קבוצות הרכישה - מחדלים משמעותיים, כספים מתגלגלים וחששות כבדים להתנהלות לא תקינה.

לטענת הרוכשים, מסתבר כי חשיפות "בחדרי חרדים" על מחדלי קבוצות הרכישה הם קצה הקרחון של התנהלות מארגני ויזמי קבוצות אלו גם במגזר החרדי, עד כדי חששות למכירות כפולות לכאורה של דירות לרוכשים שונים והברחת זכויות תוך ייקור משמעותי של הדירות, כך לטענת עורכי הדין והרוכשים.

לאחר שנחשפו למלוא התמונה, ולאחר שפנו עם הממצאים לדיין המומחה בתחום, הגאון רבי מנדל שפרן, וקיבלו את הנחייתו ואישורו לפנות מיידית לבית המשפט, פנתה הנציגות לעורכי הדין עו"ד אורי קידר ועו"ד רונן מטרי – שניהל בהצלחה הליך כינוס נכסים במגרש הסמוך באחיסמך, על מנת למנותם ככונסי נכסים לפרויקט דיור למעשה באחיסמך.

על פי עורכי הדין, מתברר כי במגרש הסמוך באחיסמך שולם היטל השבחה על ידי הקבוצה בסך של פחות מ-200 אלף שקל, כאשר במגרש שבלב הפרשה כאן, נדרש מהרוכשים סכום אסטרונומי של כשלושה וחצי מיליוני שקלים.

לדבריהם, כשנחשפים לתיאורים שמופיעים בבקשה שהוגשה לבית הדין, מצליחים להבין איך הוכפלה עלות הדירות – בה בשעה שאפילו לבנה לא הונחה במתחם.

כעת, עם הבקשה למינוי כונסי הנכסים – מקווים חברי קבוצת הרכישה כי אחרי שבע שנות הרעה, הם יוכלו סוף סוף לצאת לדרך חדשה, להקטין את הוצאותיהם ולעמוד על זכויותיהם.
קבוצת רכישה אחיסמך כינוס נכסים דיור למעשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד