י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הרבי יצא ל'שפאציר' ביערות ברדיטשוב • צפו

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שיצא בתחילת השבוע לשהות בברדיטשוב, לקראת שבת התאחדות של בחורי ישיבת החסידות, הגיע לסיור בכפר נופש סמוך לעיר ברדיטשוב, כפר המשתרע על פני דונמים רבים ומצוי בבעלותו של ישראל רובין יו"ר הכנסת אורחים 'אש"ל רבי לוי יצחק' • צפו בתיעוד מהנופש

הרבי יצא ל'שפאציר' ביערות ברדיטשוב • צפו

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שיצא בתחילת השבוע לשהות בברדיטשוב, לקראת שבת התאחדות של בחורי ישיבת החסידות, הגיע לסיור בכפר נופש סמוך לעיר ברדיטשוב, כפר המשתרע על פני דונמים רבים ומצוי בבעלותו של ישראל רובין יו"ר הכנסת אורחים 'אש"ל רבי לוי יצחק'.

בית הכנסת האורחים 'אש"ל רבי לוי יצחק', מצוי אל מול ציונו של בעל הקדושת לוי בברדיטשוב ומהווה הפתרון היחידי בברדיטשוב לכל המבקש לשהות במרחק דקת הליכה וסמוך לציון קודשו של סניגורן של ישראל. בצמוד להכנסת אורחים פועל ה'קאווע שטיבל' המאפשר שתיה חמה ושירותי נוחיות 24 שעות ביממה לכל הפוקדים את הציון הקדוש.

כפי שנכתב ב'בחדרי חרדים', אתמול בשעות הצהריים, הגיע האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק להכנסת האורחים, ועלה לגג בניין בית החולים הסמוך על מנת להשקיף ולהתפלל אל מול הציון, מאחר שהאדמו"ר הינו כהן שאסורה עליו הכניסה לבית העלמין.

כאמור האדמו"ר לכפר הנופש המצוי במרחק נסיעה קצרה מהעיר ברדיטשוב, שם סייר בליוויו של ישראל רובין יו"ר הכנסת האורחים 'אש"ל רבי לוי יצחק' בתוככי יער קסום.

לקראת שבת צפויים להגיע תלמידי ישיבת תולדות אברהם יצחק לאוקראינה ולשבות בצל רבם בברדיטשוב.

'בחדרי חרדים' עם תיעוד מהנופש של האדמו"ר





















תולדות אברהם יצחק ברדיטשוב נופש מנוחה טיול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד