י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הבית היהודי: בנט גרף את כל הקופה

לאחר שעות של לחץ, בעיקר במטהו של יו"ר 'הבית היהודי' שר החינוך נפתלי בנט, התפרסמו התוצאות בפריימריז במפלגת 'הבית היהודי'. בנט קיבל 80 אחוזים, אחריו יוחנן ברנסקי עם 12 אחוזים ויצחק חי זאגא עם 7 אחוזים בלבד

בנט. צילום: רוי אלימה, פלאש 90
בנט. צילום: רוי אלימה, פלאש 90

לאחר שעות של לחץ, בעיקר במטהו של יו"ר 'הבית היהודי' שר החינוך נפתלי בנט, התוצאות בפריימריז במפלגת 'הבית היהודי', התפרסמו, על פיהם, בנט קיבל 80 אחוזים, אחריו יוחנן ברנסקי עם 12 אחוזים ויצחק חי זאגא עם 7 אחוזים בלבד.



נפתלי בנט קיבל 12,600 קולות שהם 80.3 אחוזים מהקולות. יונתן ברנסקי קיבל 1916 קולות שהם 12.2 אחוזים מהקולות. הרב יצחק זאגא קיבל 1074 קולות שהם 7.47 אחוזים מהקולות. 

תהליך הבחירות נוהל בהצלחה על ידי חברת יאיא סופט שהקימה את מערך הבחירות הממוחשב במהירות וביעילות.

הרב יצחק זאגא מסר: ״אני מכבד את תוצאות הפריימריז״.

מנכ"ל המפלגה ניר אורבך אמר: "אני מאחל הצלחה לידידי השר נפתלי בנט שימשיך להוביל את מפלגת הבית היהודי להנהגת המדינה. אני מודה למתמודדים יונתן ברנסקי והרב יצחק זאגא על השתתפותם בתהליך הדמוקרטי ולכל המתפקדים שהצביעו ועל האמון שנתנו בתהליך ובמפלגה. אנחנו ממשיכים קדימה לאתגרים ולהישגים הבאים."

יו"ר האיחוד הלאומי, השר אורי אריאל אמר בתגובה לתוצאות: ״אני מברך את נפתלי על הבחירה המחודשת לתפקיד יו"ר הבית היהודי. עכשיו הזמן לשבת יחד עד שיצא עשן לבן ולסכם על אחדות וריצה משותפת של הבית היהודי והאיחוד הלאומי בבחירות הבאות. הציבור שלנו דורש אחדות. אחדות זה הדבר הנכון ברמה הערכית וזאת הדרך לגדול בכמות המנדטים ולהרחיב ולהעמיק את ההשפעה של הציונות הדתית והמחנה הלאומי על דרכה של מדינת ישראל".

יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם רפאלי אמרה: "אני מברכת את חברי השר נפתלי בנט על זכייתו מחדש באמון הציבור וברוב מוחץ. הבית היהודי בהנהגתו של בנט רשמה הישגים רבים והפכה למצפן של הקואלציה. הציבור הבין שאכן משהו חדש התחיל לפני ארבע שנים ונתן פעם נוספת את אמונו למשימות הבאות לקראתנו".

ח"כ מוטי יוגב מסר: "ברכות ליו"ר המפלגה נפתלי בנט שזכה באמון ונבחר היום שוב על ידי חברי הבית היהודי, לעמוד בראש הבית היהודי. יחד נפעל לחיזוק ערכי הציונות הדתית ועם ישראל כולו".

כזכור, קודם לכן, שעות לפני סגירת הקלפיות, שיגר בנט הודעה קולית למתפקדי מפלגתו שבו הוא מבקש מהם להגיע ולהצביע ובעיקר לתמוך בו, זאת לאחר, שנתוני ההצבעה בפריימריז באותה השעה –לא בישרו לו טובות.

בהודעה הקולית -אמר בנט: "שמעתי שיש פעילים שרוצים להעניש אותי. שומע שזה בהיקפים גדולים". שר החינוך מבקש מהמתפקדים: "תנו לי כח פוליטי וגב. מה שצריך לתקן אתקן".
נפתלי בנט הבית היהודי פריימריז יונתן ברנסקי יצחק זאגא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד