כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

פתיחת הזמן: 2000 אברכי 'יששכר באהלך' התכנסו עם גדולי ישראל • תיעוד

2000 אברכי 'יששכר באהלך' התכנסו לשמוע את משא פתיחת זמן קיץ מהגר"ג אדלשטיין במעמד הגר"ח קנייבסקי • עוד נשאו דברים הגר"ד לנדו ר"י סלבודקא והמשגיח הגר"ד סגל • המעמד נפתח באמירת תהילים על ידי הגאון רבי צבי גרינהויז לרפואתו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן • תיעוד

האברכים בכנס. צילום: קובי הר צבי ויעקב נחומי
האברכים בכנס. צילום: קובי הר צבי ויעקב נחומי

מעמד רב עוצמה של פתיחת זמן קיץ לכ-2000 אברכי רשת הכוללים 'יששכר באהלך' התקיים היום אחר הצהרים באולמי ארמונות חן בבני ברק כאשר מ-38 סניפי רשת הכוללים מדרום ומצפון מהמרכז ומהפריפריה, התכנסו אלפי האברכים בראשות ראש המוסדות הגאון הרב אלחנן ויסבורד, לשמוע משא הכנה לזמן קיץ מהגרי"ג אדלשטיין שדיבר בארוכה על מעלת עמל התורה ויגיעתה שהיא גדולה מכל המצוות וציין את דברי החזון איש שבעל תורה אמיתי משפיע על כל העולם והוסיף כי "מי שהוא מאושר ושמח בחלקו כשזה בא באמונה הוא יכול לחיות חיים מאושרים בלי שום צער ועגמת נפש כשיודע שהכל מן השמים ולטובתו".

במעמד הובאו דבריו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.



גדולי הדור המלוווים את פעולות רשת הכוללים בכל פרט קטן כגדול, הורו על קיום כנס הפתיחה לחיזוק ועידוד אלפי האברכים, לאחר זמן חורף מוצלח בכל סניפי רשת הכוללים בלימוד של שבעים סוגיות שונות על מסכתות הש״ס בעיון בבקיאות ובהלכה למעשה.

יצויין, כי לאחר עיכובים שהיו בתקופה האחרונה בתשלום המילגות ברשת הכוללים 'יששכר באהלך', כשבחלק מהסניפים עדיין לא חולקו מילגות על חצי השנה האחרונה, הצליח הגר"א ויסבורד בליוויים הצמוד של גדולי הדור ובעזרתם של נדיבי רשת הכוללים, לסדר סניפים רבים מתוך עשרות הסניפים, כך שהם מקבלים את המילגות בשלימות ובמועדם.

בהנהלת רשת הכוללים אומרים, כי בסייעתא דשמיא בקרוב ימשיך המבצע האדיר בזכות נדבת ליבם של תורמי רשת הכוללים מעבר לים המסורים בלב ונפש לממן עוד ועוד מאברכי הרשת בקבלת מילגות באופן קבוע ומסודר לשמחת ליבם הגדולה של האברכים.

המעמד נפתח באמירת תהילים על ידי הגאון רבי צבי גרינהויז לרפואתו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן. הגר"ג אדלשטיין נשא דברים מיוחדים במעמד, כאות הערכה מיוחדת לגיבוי שלו לכל צעד ושעל בפעילותו של הגר״א וייסבורד, ולחיזוקם של אלפי אברכי רשת הכוללים. נשאו דברים גם הגאון רבי דב לנדו ראש ישיבת סלבודקא והגאון רבי דן סגל.

צילום: קובי הר צבי ויעקב נחומי






















ישכר באהלך זמן קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד