ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בעקבות 'בחדרי': עיריית ת"א תסיר את העיקול ובית הכנסת ייפתח מחדש

לאחר הסערה שפרצה בעקבות החשיפה ב'בחדרי', ובעקבות התערבותו של השר לשעבר גדעון סער ששוחח עם ראש העיר חולדאי, תסיר העירייה את העיקול מחשבון הבנק של בית הכנסת הגדול בעיר • מנכ"ל העירייה התנצל בפני נשיא בית הכנסת

בית הכנסת. צילום: קובי הר צבי
בית הכנסת. צילום: קובי הר צבי

חשיפת "בחדרי חרדים": לאחר הסערה שפרצה בעקבות החשיפה ב"בחדרי", ובעקבות התערבותו של השר לשעבר גדעון סער ששוחח מספר פעמים עם ראש העיר ת"א רון חולדאי - העירייה התנצלה והודיעה כי תסיר את העיקול מחשבון הבנק של בית הכנסת הגדול בעיר.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי כבר אמש שוחח מנכ"ל העירייה עם נשיא בית הכנסת שלמה פיבקו והתנצל על הצער שנגרם, "העיקול לא היה היה על דעתו של ראש העיר חולדאי. אנחנו מתנצלים", אמר.

כאמור, לדבריו של פיבקו - מי שנכנס לעובי הקורה הוא השר לשעבר גדעון סער שהתקשר לחולדאי מספר פעמים במטרה להסדיר את הנושא. כאמור, לבסוף, העיקול הוסר והעירייה התנצלה.

כזכור, אתמול נחשף ב"בחדרי חרדים" כי עיריית ת"א עיקלה את חשבון הבנק של בית הכנסת הגדול זאת בגין חוב של 2 מיליון שקל שהצטבר במשך השנים האחרונות. העירייה טענה שבית הכנסת קיים אירועים במקום ולכן הוא חייב בארנונה.

היום אמר נשיא בית הכנסת פיבקו ל"בחדרי חרדים" כי "בזכות הפרסום אצליכם הבעיה נפתרה ועיריית תל אביב ובראשה ראש העיר חולדאי הגיעו עימנו להבנות. כבר ביום שני הקרוב נקיים במקום אירוע גדול לרגל יום הזיכרון בהשתתפות משה בוגי יעלון".
בית הכנסת תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד