י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לאחר שניסו לנשלו: הרב אשכנזי במהלך מבריק

רבו של כפר חב"ד הגאון רבי מאיר אשכנזי לא נותר חייב לאלו שניסו ללכת על ראשו ולהקים "וועד רוחני", ובסוף השבוע השלים הרב את הקמת הוועד נגד המהלך שהתבשל במטרה להחליש את כוחו ולנשלו מחלק מהסמכויות

הרב מאיר אשכנזי . צילום: קובי הר צבי
הרב מאיר אשכנזי . צילום: קובי הר צבי

רבו של כפר חב"ד הגאון רבי מאיר אשכנזי לא נותר חייב לאלו שניסו ללכת על ראשו ולהקים "וועד רוחני", ובסוף השבוע השלים הרב את הקמת הוועד נגד המהלך שהתבשל במטרה להחליש את כוחו ולנשלו מחלק מהסמכויות.

במכתב ששלח בערב שבת ליו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ, כתב הרב כי "על פי הוראת הרבי להקים ועד רוחני שתפקידו יהיה לחזק את העניינים הרוחניים בכפר חב"ד, ובהמשך להתעסקותי בעניין בעבר, כינסתי היום קבוצה נכבדה של אברכים חסידיים ויראי שמיים מתושבי הכפר הפועלים עם הציבור, אשר הסכימו וקיבלו על עצמם להיות חברים בועד זה".

כזכור לאחר פרסום טיוטת הקמת הוועד על ידי מתנגדיו של הרב פרסם הרב מכתב בו תקף בחריפות את הקמת הוועד "כידוע קבוצה קטנה של עסקנים בכפר חב"ד שמונעת מאינטרסים כספיים ואחרים הנוגדים את טובת הציבור - איננה נותנת מנוחה בכפר כבר תקופה ארוכה ביותר, ומחרחרת ריב. פעם אחר פעם אותם עסקנים מנסים "לכפות" מהלך של הקמת גוף כזה בלי כל תיאום איתי, לא בבחירת החברים שיהיו בו, לא בדרך התנהלותו ולא בסמכויות או בתחומים שהגוף יעסוק בהם, זאת, למרות הוראות הרבי שהמרא דאתרא הוא הוא העומד בראש הוועד הרוחני".



הרב מאיר אשכנזי כפר חבד ועד רוחני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד