כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

האלוף החילוני טוען: "הרב עובדיה שיכנע אותי להנהיג את ש"ס"

האלוף במילואים יום טוב סמיה - שרק ברגע האחרון הודיע שלא יתמודד על ראשות מפלגת 'העבודה' - טען היום כי מרן הגר"ע יוסף ניסה לשכנע אותו להיות מנהיג ש"ס: "הרב עובדיה אמר לי: "כל הרבנים של ש"ס לא מסוגלים לעשות את מה שעשית"

הגר"ע יוסף. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הגר"ע יוסף. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האלוף במיל' יום טוב סמיה שרק ברגע האחרון הודיע שלא יתמודד על ראשות מפלגת 'העבודה', טען היום כי מרן הגר"ע יוסף ניסה לשכנע אותו להיות מנהיג ש"ס.

בדברים שאמר סמיה בשבתרבות אמר ה כי "הרב עובדיה יוסף ניסה לשכנע אותי להיות מנהיג ש"ס", לדבריו, "גורמים רבים חיזרו אחרי מהרגע שהשתחררתי מהצבא, אין לי מספיק אצבעות בשביל למנות את כולם", כך נכתב ב'מעריב'.

על שיחתו עם הגר"ע יוסף אמר סמיה כי "הוא ישב אתי שעה וחצי ואמרתי לו: 'כבוד הרב, את הכיפה שמו לי בכניסה למשרדך למרות שאני שומר מסורת. אז הוא נתן את הסטירות האלה שהוא אוהב לתת", אמר, "אתה בנית בית כנסת, נכון? יש בו 600 מתפללים? כל הרבנים של ש"ס לא מסוגלים לעשות את מה שעשית".

לדבריו, "ישבו איתי אנשים מכל קצוות הקשת הפוליטית, ודחיתי אותם עד שהרגשתי שאני בשל ומוכן להקריב, כי זו הקרבה לא פשוטה להיכנס לפוליטיקה".

בנוסף, הוא תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת הקואליציה הנוכחית ואמר: "בסיבוב הבא הייתי רוצה לראות קואליציה שלא תעשה יד אחת לא עם ימין קיצוני הזוי ומשיחי ולא עם שמאל קיצוני הזוי . אני לא תומך בנתניהו - משום שהוא שבוי כבר כמה ממשלות בקונספט של הימין הקיצוני ההזוי והמשיחי".

לדבריו, "נתניהו הוא איש לא אמין, לא הייתי הולך אתו בחושך עשר שניות בכל מצב. הוא סיים את זמנו וחייב להבין שלכבודו ולטובת מדינת ישראל הוא פשוט צריך ללכת הביתה. די זה נגמר".
הרב עובדיה יוסף יום טוב סמיה שס שבתרבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד