ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

ב'מיר' מזועזעים: העובד המסור נורה בחיזמה

חשיפת 'בחדרי חרדים': הצעיר המעורער בנפשו, שנורה אתמול למוות במחסום חיזמה, היה עובד המטבח של ישיבת מיר בירושלים • חבריו בישיבה: "הוא זכה להאכיל אלפי בחורים שקדנים מידי יום, כל הפועלים סביבו מאוד אהבו אותו"

זירת האירוע. צילום: זק"א
זירת האירוע. צילום: זק"א



עבד במיר. הצעיר שנורה אמש (ג') למוות במחסום חיזמה, היה עובד של ישיבת מיר בירושלים, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

כזכור אמש נורה ישראלי למוות, כאשר ניסה לדקור חיילת במחסום חיזמה. עתה מתברר שהוא עבד למחייתו במטבח ישיבת מיר בירושלים.

אחד מחבריו לצוות במטבח מספר בדמעות ל'בחדרי חרדים': "הוא עבד אצלי בשנתיים האחרונות, היה עובד מאוד שקט ומופנם, היתה לו משמעת לפקודות שניתנו לו. אני מדרג אותו - 10.

"הוא זכה להאכיל אלפי בחורים שקדנים מידי יום. כל הפועלים מסביבו מאוד אהבו אותו, גם אני אישית אהבתי אותו מאוד", הוא אומר, "אני מתקשה עדיין לעכל שהיה מעורב באירוע כזה. זה בלתי נתפס. לא הולם אותו ואת אישיותו. הוא יחסר לי מאוד ואתגעגע אליו".

בישיבה תלו הבוקר מודעה על פטירתו של גד אליסף אשטמקר ז"ל, "היה משנע בכל יום אלפי מנות מהמטבח המרכזי לחדר האוכל" נכתב במודעה, "זכה להאכיל אלפי בחורי ואברכי ישיבת מיר בכל יום ויום".

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", בשעות אחר הצהריים הגיע אדם חשוד למעבר חיזמה וניסה על פי החשד לדקור את אנשי כוחות הביטחון. הוא נורה ונהרג. לאחר מכן התברר כי הוא נושא שם יהודי.



כפי שדווח ב'בחדרי', מדובר בצעיר בן 19 תושב שכונת פסגת זאב בירושלים. עוד עולה מחקירה ראשונית כי הוא לא גויס לצבא בעקבות רקע נפשי.

הצעיר הותיר מכתב פריד, מה שמחזק את הסברה כי מדובר בניסיון מכוון של הצעיר להגיע למקום עם סכין, מה שיחייב את כוחות הביטחון לפתוח באש לעברו.

כאמור, מדובר באירוע יוצא דופן, מצער ונדיר, בו צעיר יהודי שולף סכין לעבר אנשי כוחות הביטחון במטרה שאלה יפתחו באש.

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות האירוע.



ישיבת מיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד