ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

פרובוקציית הדגל של רשת: סרטון האבטחה חושף את השקר

פרובוקציית הדגל של רשת: סרטון האבטחה חושף כי לאחר "שבירת הדגל" על ידי חרדים, אקראיים לכאורה, שוברי הדגל פותחים בשיחה ידידותית ונינוחה עם צוות ההפקה וגיא הוכמן, כך עולה מתיעוד מצלמות האבטחה • 'רשת': "עושים את כל הבדיקות הפנימיות בכדי להבין לעומק את פרטי האירוע ונפעל בהתאם״

פרובוקציית הדגל של רשת: סרטון האבטחה חושף את השקר
רשת



פרובוקציית הדגל של רשת: סרטון האבטחה חושף כי לאחר "שבירת הדגל" על ידי חרדים, אקראיים לכאורה, שוברי הדגל פותחים בשיחה ידידותית ונינוחה עם צוות ההפקה וגיא הוכמן, כך עולה מתיעוד המצלמות של קוריץ מערכות אבטחה.

מצלמות האבטחה של החנות 'אורות' תיעדו את מאחורי הקלעים של ביום סרטון ההסתה. לאחר שגיא הוכמן ביקש מצעיר חרדי לשבור את הגדל על מנת ש'יהיה מעניין', כאמור, לאחר סיום צילום הסרטון, נראה החרדי הקיצוני כביכול, כשהוא חוזר ומדבר עם מפיק הסרטון גיא הוכמן.



כזכור, בשבוע שעבר פורסם באתר 'רשת' סרטון בו נראה גיא הוכמן מסתובב ברחובות בני ברק עם דגל ישראל גדול, כשהוא מנסה למצוא 'קיצוני'. לבסוף, איתר תלמוד תורה שהילדים בו צעקו בוז. נו, מה עושים? אין מספיק חומר לשידור.

לבסוף נמצא הפתרון. שני חרדים צעירים, התבקשו על ידי המפיק לשבור את הדגל בשביל 'קטע סאטירי', דבר שיצא לפועל - אך בסרטון ששודר ב'רשת' הושמט הקטע שתועד במצלמות האבטחה, בו לאחר שבירת הדגל שני הצירים וגיא הוכמן חזרו לדבר ולכאורה לסכם את הפרובוקציה.

בתחילה, עם פרסום הטענות כי הסרטון בויים, הסירו ב'רשת' את הסרטון והגיבו: "לצערנו הסרטון שפורסם אינו מפוברק, אולם לאור פגיעה אפשרית ברגשות הציבור ולאור התגובות שהתקבלו, החלטנו להסיר את הסרטון לאלתר. יום עצמאות שמח".

לאחר חשיפת סרטון האבטחה הגיבו ב'רשת': ״אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע מהסרטון אשר אינו עומד בקנה אחד עם ערכי רשת. זו הסיבה שהחלטנו להסירו לאלתר שעות ספורות לאחר שעלה. מאז המקרה אנו עושים את כל הבדיקות הפנימיות בכדי להבין לעומק את פרטי האירוע ונפעל בהתאם״.
פרובוקציה דגל רשת אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד