י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רשת פיטרה שני עובדים על רקע סרטון מבוים בבני ברק שהציג חרדי שובר את דגל ישראל

בסרטון שעלה בשבוע שעבר, נראה הוכמן מסתובב בבני ברק כשבידו דגל ישראל, וזאת במטרה לבחון את תגובות תושבי העיר • בסרטון נטען כי ירקו עליהם והשליכו עליהם ביצים, וכי הם הרגישו "סכנה אמיתית לחייהם" • רשת: "רשת תמצה את הדין במלוא החומרה כדי שמעשים אלו לא ישנו"

רשת פיטרה שני עובדים על רקע סרטון מבוים בבני ברק שהציג חרדי שובר את דגל ישראל



חברת המדיה רשת, זכיינית ערוץ 2 ומפעילת אתר אינטרנט, פיטרה שני עובדים במערכת האתר, וזאת על רקע הסרטון שצולם בעיר בני ברק והתברר כמבוים. רשת פיטרה את יוצר הסרטון גיא הוכמן והעורך שעבד עמו אורי שצ'יגובסקי.

בסרטון שעלה בשבוע שעבר, נראה הוכמן מסתובב בעיר בני ברק כשבידו דגל ישראל גדול, וזאת במטרה לבחון את תגובות תושבי העיר. בסרטון נטען כי ירקו עליהם והשליכו עליהם ביצים, וכי הם הרגישו "סכנה אמיתית לחייהם".

רגע השיא בסרטון היה כאשר נראים שני רוכבי אופנוע עוצרים ליד הוכמן, חוטפים ושוברים את הדגל. אלא שבאתר האינטרנט חרדי כל הזמן צוטטה עדות של האופנוען שטען כי האירוע היה מבוים, וכי הוא התבקש לעשות כך על ידי הוכמן לקטע סאטירי, בעוד בפועל הקטע הוצג כאקט אלים ואותנטי.

(התיעוד שהוכיח - הסרטון מבויים)

רשת הסירה מיידית את הסרטון והתנצלה על כך, והסבירה כי הוא מהווה פגיעה ברגשות באופן שאינו עולה בקנה אחד עם ערכיה של רשת. במקביל, ברשת המשיכו לטעון כי הסרטן אינו מפוברק.

היום עלה סרטון ממצלמות אבטחה באתר מזבלה, שממנו עלה כי רוכבי האופנוע והוכמן שוחחו זה עם זה לאחר האירוע באופן שהוכיח כי האירוע היה מבוים והצדדים הכירו זה את זה ותיאמו את הצילום.

בעקבות כך, רשת ערכה בירור נוסף. ל-TheMarker נודע כי בעקבותיו הוחלט לפטר את שני העובדים שהיו אחראים לסרטון.

מרשת נמסר בתגובה: "רשת פועלת במלוא החומרה כדי לבדוק את הנושא ותמצה את הדין במלוא החומרה כדי שמעשים אלו לא ישנו. בין אם טעויות אנוש ובין אם טעויות אחרות הרי שכל הנוגעים בדבר מביעים חרטה ופועלים לתיקון. ביום הזיכרון ולפני יום העצמאות זה הזמן לקרב בין אדם לחברו".

הוכמן לא מסר תגובה ולא ניתן היה להשיג את תגובתו של שצ'יגובסקי.
פרובוקציה דגל ישראל רשת גיא הוכמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד